Lieve allemaal, Ik zit in de wachtweken van mijn allerlaatste cryo terugplaatsing. Op vrijdagavond 17 juli moest ik 250 microgram Ovitrelle spuiten om de eisprong op te wekken. Eisprong is dan vermoedelijk op zondag 19 juli geweest. Daarna moest ik, ter ondersteuning van de luteale fase, op dag 3, 6 en 9 na eisprong (dus op 22, 25 en 28 juli) 8 klikjes Ovitrelle uit een pen van 250 microgram bijspuiten. Ik meen ergens gelezen te hebben dat 250 microgram Ovitrelle overeenkomt met 6500 ie. Weet iemand hoe ik kan uitrekenen wanneer de Ovitrelle uit mijn lichaam is? Ik ben zo vreselijk nerveus - dit is na heel veel teleurstelling, onze laatste kans op een kindje. Dankjewel voor jullie hulp alvast.
Het is heel verschillend, de ene vrouw breekt het sneller af dan de andere. Ik heb het 'er uit getetst' met goedkope dipstick zwangerschapstesten. Wel naar 1x ovitrelle 250. Meestal begon ik op 9 dpo (10 dagen na ovitrelle) en dan was de test meestal blanco of bijna blanco. 10 dpo in ieder geval. Dan weet je dat als je op de testdag test het geen valse test is. Weet niet of je er wat aan hebt, want jij zet er meer..
Dankjewel voor je reactie. Ik zet inderdaad meer, daarom weet ik ook niet goed wanneer het uit mijn lichaam is. Ik heb tot nu toe nog niet getest. Officieel mag ik woensdagochtend pas testen en dan de uitslag doorbellen, maar ik kom dan uit een nachtdienst en ben dan de halve ochtend nog op werk en wil de test liever doen samen met mijn man. Weet iemand of Ovitrelle de menstruatie tegen kan houden? Bij voorgaande verse terugplaatsingen gebruikte ik alleen 3 x 2 bollen Utrogetan en dan werd ik al ruim voor de testdatum ongesteld. Ik mocht dan ook al eerder testen. Nu gebruik dus Ovitrelle en ook nog 3 x 1 bol Utrogestan. Ik probeer hoop te putten uit het feit dat ik nog niet ongesteld ben geworden maar de kans is misschien wel heel aannemelijk dat het tegen gehouden wordt door alle hormonen. Als ik vandaag alvast een testje doe dan is de test misschien nog wel vals positief. Dan zou ik morgen en overmorgen opnieuw moeten testen om te kijken of er een oploop is. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal van voorgaande dagen. Waarschijnlijk is het verstandiger om geduld te hebben, maar ik kan bijna niet meer wachten...