Mijn vriend en ik hebben afgelopen weekend besloten na veel wikken en wegen om nu voor een 2e kindje te gaan. Dat wil zeggen; pil afmaken (zat op de helft), starten met foliumzuur en dan volgende maand starten met klussen. Ik slik Microgynon 30 (geen pil vergeten). Afgelopen zaterdag (dag 10 van pilstrip) hebben mijn vriend en ik s'middags gevreeën. s'avonds en de volgende dag onwijs veel diarree gehad(ik had blijkbaar iets verkeerds gegeten).:x Nu voel ik me al 2 dagen anders..gevoelige borsten/tepels, misselijk en krampjes in onderbuik. Toen ik zwanger was mijn eerste had ik deze klachten ook heel kort na onze gemeenschap. Zou het kunnen dat de pil door de diarree niet gewerkt heeft, aangezien zaadjes 48 uur in leven blijven? Eerlijk gezegd maak ik me een beetje ongerust of ik zwanger ben want ik heb die zaterdagnacht onwijs veel alcohol gedronken (tijdens een dorpsfeest) en roken doe ik ook nog steeds en met foliumzuur niet gestart. Dit zou dus wel een erg slechte start zijn voor ons kindje als het zo zou zijn. Wat denken jullie zwanger of niet? Nog meer mensen door pil heen zwanger ivm diarree?
Ook ik ben door de pil heen zwanger geraakt na een nacht op de wc te hebben gezeten, dus ja dat kan heel goed, ook ik rookte, nu inmiddels niet meer.