Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meske, 15 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meske

meske Lid

19 jun 2008
    51
    0
    6
    Hallo allemaal,

Zoals een aantal van jullie wel zullen weten begint volgende week de ramadan. Ik zou hier graag aan mee willen doen, maar ik twijfel een beetje aan het volgende.

Als de ramadan begint, zou ik net mijn eisprong hebben gehad en daarna dus 2 wachtweken hebben voordat ik ongi wordt of niet. Denken jullie dat het invloed heeft als ik in mijn wachtweken zit en mee doe aan de ramadan?? Ik bedoel dan zou de kans groot zijn dat ik juist niet zwanger raak, omdat juist heel mijn eetpatroon veranderd of denken jullie dat dit geen kwaad kan??

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel en dat jullie me verder kunnen helpen.

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb geen verstand van de ramadan maar voor zover ik weet heeft je eet en drink patroon weinig tot geen invloed op het wel of niet zwanger worden. Ik zou dus zeggen dat het geen kwaad kan. Ik zou dan wel zo gezond mogelijk eten en drinken wanneer dat wel mag mocht je zwanger zijn.

3. meske

meske Lid

19 jun 2008
    51
    0
    6
    Zodra ik weet dat ik zwanger ben, stop ik met de ramadan.
    Het gaat mij eigenlijk voornamelijk om de 2 weken tussen de eisprong en het wachten op je ongi of eventuele zwangerschap.

Maar wel een goede tip om in ieder geval op de tijden dat we mogen eten en drinken zo gezond mogelijk te doen.

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb zelfs nog gewoon alcohol gedronken en rauw melkse kaas gegeten tussen ovulatie en positieve test dus denk echt dat het geen kwaad kan. In ieder geval veel succes ( met klussen en de ramadan).

5. Loe

Loe Niet meer actief