uitrekken/strekken

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Crazy angel, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    Hebben jullie ukkepukjes dat ook? kunnen ze zich ook zo heerlijk uitstrekken en gekke bekken trekken (altijd) als je ze bijv wakker maakt voor een voeding?

of zou dat puur genetisch zijn. dit is mn 2e die dit doet en ik vroeg me af of alle babys dit doen..
    ik moet er wel om lachen soms. :D

2. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    hier doet ze het ook het meeste geniet ik persoonlijk van dr lach stuipjes

3. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Mijn dochter rekt zich meestal uit met een arm tegelijk en neemt dan echt een supermanhouding aan, onze kleine supervrouw ;)

4. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    vind het echt een prachtig gezicht

hier een fototje .. moet meestal wel razend snel zijn.. en hier was ie niet zo blij :D

uitrekken.JPG

5. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Haha jij hebt een kleine superman :) mooi ventje trouwens

6. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    ja lijkt indd op wat de jouwe ook doet haha.. maar meestal trekt ie zn rug dan helemaal krom, beentjes opgetrokken en beide armen in de lucht.. en dan n gekke bek trekken
    is me nog niet gelukt dat te fotograferen

7. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje doet het ook, vooral als ie wakker aan het worden is. Armpjes helemaal strekken, beentjes helemaal strekken, rugje helemaal hol en weer bol maken. En dan dat snoetje erbij, allerlei gezichtsuitdrukkingen passeren de revue, onderbroken door een aantal prachtige grote gapen...

Waar ik ook zo om moet lachen, als ie niest! Dat gaat met volledige overgave en beide armpjes vliegen dan ook door de lucht...

8. Koon

Koon Niet meer actief

Haha, mijn zoontje doet dat ook.
    Liefst met allebei de handjes de lucht in en zijn voorhoofd wordt dan helemaal wit.
    Of het genetisch is weet ik niet, maar ik vind het ook heerlijk om mezelf helemaal uit te rekken ;)

@Niezen, dat doet mijn zoontje heel erg veel en achter iedere nies slaakt hij nog een zucht. Zo van: "he he, die ben ik kwijt"

9. Delta

Delta Niet meer actief

hier ook! handjes wrijven in gezichtje, rug hol maken, buik bol, beentjes optrekken en weer strekken en draaien met dr hoofdje haha, van alles! en vaak heeft ze honger en zit ze met dr ogen dicht op dr handjes te sabbelen

Deel Deze Pagina