Mijn temp is sinds mn ei heel erg aan het schommelen. Heb op dag 10 na mn ei een duidelijke dip gehad + 1 veeg bruin bloed. 2 dagen ervoor tot nu nog steeds last van buikkrampen en steken net boven mn lies en slaap de laatste dagen enorm slecht. Vandaag zou mn nod moeten zijn, maar mn temp is nu weer opeens wat omhoog. snap er niks meer van! Ook staat bij bij vandaag opeens een 5. Weet iemand wat dit betekend. 2d53f2 Ovulation Charts
ik zou bijna zegegn zwanger maar je tempratuur tijden klopen niet waar het open rondje staat dus is je tempratuur niet betrouwbaar om er een conclusie over te vellen. Spannend hoor
mn temp is niet betrouwbaar omdat ik invul dat ik slecht heb geslapen, als ik dat niet invul dan zijn ze gewoon gevult. Temp wel altijd netjes om dezelfde tijd als ik wakker wordt
ok, dat veranderd de boel, je zou een testje kunnen wagen vandaagis je nod dus als je zwanger bent zou die al positief uit moeten slaan....
Alle eerst GEFELICITEERD!!!!!!!!! Mischien dat ik dom over kom maar had een vraagje Ik ben net begonnen met tempraturen,, maar het klopt toch als ik zeg dat je op de 16e je ei hebt gehad? omdat daar het kruis staat.. Wou even zeker weten of ik het nu goed heb.. Sorry als ik wat dom over kom *blush* Liefs!