Hallo Meiden,, Helaas heb ik net via de ha te horen gekregen dat het deze ronde niet raak is Daarom wil ik nu erg graag beginnen met tempkaarten... Maar ik kom dr echt nog geen wijs uit, nou is mijn engels ook niet heel super, dus dat werkt ook niet echt mee Waar houden jullie je temp (op) bij, en hoe doen jullie dit? (welk moment van de dag, meteen vanuit bed, wat als je nou minder slaapt per nacht enzv??) Hopelijk willen jullie mij helpen, Liefs Mandy
hee mandy, ik hou deze maand ook voro het eerst een temp lijst je bij. ik doe dit bij fertilty friend, en ik heb een account op menstruatiekalender.net. die is wel in het nederlands en daar kan je ook een hoop dingen in toe voegen. Maar die engelse is het grafiekje wat overzichtelijker. Je moet elke ochtend tempen, liefst als je nog in bed ligt. en op de zelfde tijden Ja en hoe het met slaap tekort zit weet k ook niet precies. Zit daar zelf ook mee vanwege wisselende diensten. Erg lastig dus! Hooop dat je hier wat mee kan!
hoi Dit is voor mij de tweede ronde dat k temp. Ik houd dit bij via de fertilityfriend website. Mijn engels is ook niet al te best en ik heb mij ermee geredt. Het enige wat belangrijk is en wat je moet weten is dat je op het kalendertje de datum aanklikt en hier de temp bij invult. Vergeet niet am/pm erbij te vermelden. Daarnaast kun je klachten etv vermelden, dit is echter niet noodzakelijk. Het is belangrijk dat je elke dag op dezelfde tijd tempt. Ik werk zelf ook wisselende diensten en houd daarom altijd de tijd aan die ik er het vroegste uit moet. Dit is voor mij half 6. Ik zet dus elke dag de wekker ook als ik laat moet werken. Hoeveel nachtrust je hebt gehad maakt volgens mij niet uit, ik ga nooit op dezelfde tijd naar bed toe. Wat wel belangrijk is dat je gelijk tempt als je wakker bent. Dus niet na een uur woelen of als je al naar de wc geweest bent. Dan kun je beter eerder tempen is mijn ervaring, dit lijkt betrouwbaarder. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, anders sturen jullie maar een pbtje groetjes