wie heeft een idee??

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door lautjep, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjep

lautjep Niet meer actief

Ik ben de afgelopen maanden niet heel erg regelmatig. nu heb ik mijn temp goed bekeken deze maand maar ik snap niet hoe ik het nu moet lezen en wat ik ermee kan.
    Hoe kan je zien op welk koment je ongesteldheid eraan komt? En lijkt het ergens op.
    Ik heb geen dip gehad kan je dan ook wel zwanger zijn?
    Ik weet niet eens zeker op welk moment ik mijn ei heb gehad.
    26 februari heb ik voor het eerst bloed verloren en de 27e is het goed doorgebroken vanaf welke dag moet ik dan tellen.

tips graag

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Bij mijn vorige cyclus kreeg ik pas een temperatuurdaling toen ik al ongi was, dus je hoeft niet van te voren een tempdaling te krijgen voor je ongi. Dus volgens mij, kan je het niet altijd zien aan je temp. Heb je al getest?

3. lautjep

lautjep Niet meer actief

nee ik heb nog niet getest test pas de dag na mijn nod. het waren meer vragen die ik heb.
    gelukkig heb ik ook geen test in huis

4. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    ik zou vanaf de 26e tellen... je kan zwanger zijn ook al heb je geen dip gehad... niet alle vrouwen krijgen een dip... je ei is geweest op dag 20 daarna is je temp goed gestegen... als je temp nu ineens gaat dalen en onder de rode lijn komt... word je waarschijnlijk ongesteld... soms word je eerst ongesteld en daalt je temp daarna... tot nu toe ziet het er nog goed uit... hopen dat je temp hoog blijft en dan over 2 dagen ofso ff testje doen... succes ik duim voor je

groetjes

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik ben de afgelopen maanden niet heel erg regelmatig. nu heb ik mijn temp goed bekeken deze maand maar ik snap niet hoe ik het nu moet lezen en wat ik ermee kan.
    Hoe kan je zien op welk koment je ongesteldheid eraan komt? een temp daling maar zoals eerder gezegd dat hoeft niet altijd. En lijkt het ergens op. Je kaartje ziet er tot nu toe uit (bedoelde je dat?)
    Ik heb geen dip gehad kan je dan ook wel zwanger zijn? Ja
    Ik weet niet eens zeker op welk moment ik mijn ei heb gehad.Dag 20 is vrij duidelijk geloof ik. Ik denk dat FF een stippel streep heeft staan omdat je pas later in de maand vruchtbaarslijm aangeeft, maar je temp is duidelijk.
    26 februari heb ik voor het eerst bloed verloren en de 27e is het goed doorgebroken vanaf welke dag moet ik dan tellen. 26ste

6. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik snap het nog steeds niet zo goed maar ik denk dat ik moet wachten.
    zit nu dan op dag 14 welke dag word je volgends het boekje ongsteld dat 14 of dag 15?

7. Aprill

Aprill Niet meer actief

Deel Deze Pagina