Doordeweeks staan wij rond half 8 op (man vertrekt rond 8 uur) Dochter slaapt dan meestal nog wel tot 08.30. In het weekend liggen we tot uiterlijk 09.00 in bed zonde van de dag om er langer in te liggen.
Interessant! Ik had het idee dat veel meer mensen elk weekend om de beurt uitsliepen, maar dat lijkt toch wel mee te vallen. Veel vaker nooit of gewoon af en toe. Ach, als je er maar tevreden mee bent toch?
Hier geen afspraken. We laten soms de ander uitslapen, als het nodig is. Ik ben niet zo'n uitslaper, ik ga dan liever 's middags even liggen, ook fijn. Vind mijn man geen probleem, kijkt hij lekker een filmpje met de kinderen ofzo. Gelukkig zijn onze kinderen goed slapers. Ze worden zo rond 8.30u wakker in het weekend, gelukkig niet zo extreem vroeg.
Mijn zoon slaapt zelf uit haha soms is hij pas rond 10 uur wakker dat is voor ons al uitslapen. In het weekend blijf ik altijd iets langer liggen en word ik wakker gemaakt door me man en zoon. Me man slaapt bijna nooit uit hij vind in het weekend altijd leuk om met ze zoon samen wat te doen en mag ik lekker ff blijven liggen meestal tot half 11
Vaste afspraak. We sliepen ieder één dag van het weekend uit maar nu zoon naar zwemles moet is het zaterdag: Mama met kind naar zwemles (7:15 uit bed), Papa zolang mogelijk in bed (tot dochter wakker wordt) zondag: mama mag blijven liggen (10:00 aangekleed beneden) of andersom en dan de week daarna draaien we het om. Als dochter laat wakker wordt, heb je geluk (en dat gebeurt meestal wel) Door de week staat man om 7:00 op en ik om 7:30 (Zoon ook en dochter laten we liggen tot 8:30 of soms wat langer maar soms wordt ze ook eerder wakker). Ik werk op dit moment niet. Als ik weer werk moet ik eerder opstaan
Ik laat mijn vriend altijd uitslapen op zaterdag, hij stond eerst elke dag om 4.30 op nu gelukkig nog maar 2 dagen in de week. De rest van de dagen staat hij om 5.30 op. Ik werk maar 2 dagen en de rest kan ik slapen tot wanneer ik wil. Ons zoontje houdt ook van lang slapen In het weekend mag hij dan ook van mij uitslapen. Eigenlijk alleen de zaterdag zoals ik al aangaf, maar nu mag hij van mij ook de zondag. Uitslapen kan ik toch niet meer zoals vroeger.
het verschilt per dag maar ik slaap op zaterdag of zondag uit en ml dus ook 1 dag van de 2. Ligt er net aan hoe het loopt. Tijd verschilt ligt aan de situatie, ik heb van de week erg slecht geslapen dus zal ik langer uitslapen dan als dat niet zo is.
weekend om en om... vaknties slaap ik vaker uit eigenlijk... vak tot 11 uur... mijn man red het tot 9.30/10.00...
Meestal slaapt manlief uit tot een uurtje of 10.00 uur heel soms later in het weekend zaterdag of zondag. 1 dag wil ik wel dat hij met ons opstaat rond 8.30 uur. De kids zijn wel eerder wakker, maar ze liggen vaak tot die tijd bij ons in bed en als de jongste voor 7.00 uur wakker is dan leggen we haar na de fles meteen weer in bed en slaapt ze tot die tijd. De oudste komt om 8.00 uur bij ons in bed. Doordeweeks moet hij er rond 5.00 uur uit. Wel gaat manlief er 's nachts uit in het weekend mocht het nodig zijn, omdat ik doordeweeks ga. Ik moet hem wel wakker maken dan, want hij hoort het vaak niet. Hij slaapt ook zo weer verder ik lig meestal nog een tijd wakker. Uitslapen kan ik ook niet echt meer ga liever 's middags ff liggen. Als ik echt heel moe ben en een slechte nacht heb gehad blijf ik wel is liggen, maar dat is niet vaak.
Bedankt allemaal voor het delen! Ik ga maar eens voorstellen om dit weekend weer eens uitslaapweekend te houden
Hier valt er niets te verdelen aangezien ik het alleen doe... Maar gezegend met een kleine die op zn minst tot 9.30 uur blijft slapen. Of 1x roept en verder rustig in de rondte ligt te kijken Maar persoonlijk houd ik niet van uitslapen. Hoogstens tot 9.30 uur. Later krijg ik koppijn en ik vindt het zonde van mn dag. 1 a 2 dagen in de week uiterst 9.30 uur. Rest van de dagen gaat om 6.15 uur het wekkertje
Wij zijn altijd te gelijk op. Mijn vriend staat normaal 5.15 op en tegenwoordig is die meid pas rond 8.00 uur wakker. Dus voor hem is het al uitslapen... ! Wat nog wel eens gebeurd als die de hele week tot laat heeft gewerkt ga ik met die meid naar beneden dekken we de tafel , perssen de sinsassapels , bakken de broodjes en dan roepen we papa.. En als ik moe ben ( heb CVS) dan ga ik nog wel eens een uurtje liggen en dan gaan hun boodschappen doen of even langs me schoonzusje of gewoon niks doen.
Uitslapen..... Wat is dat? Ik kan me serieus niet meer herinneren wanneer ik voor t laatst uitgeslapen heb..... Had 2 mnd terug buikgriep en toen ben ik in bed blijven liggen, maar dat telt vast niet. Ik slaap echt nooit uit, als ik wakker ben, ben ik ook wakker, spring ik meteen mijn bed uit en klets ik voor 10 ( tot ergenis van manlief )
Hier net hoe t uitkomt en wat ee te doen hebben. Kids zijn meestal tussen 8 en 9 wakker en komen meestal dan nog ff bij ons in bed. Als een van ons nog moe is gaat de ander naar beneden met de kids. Als we op stap zijn geweest gaat degene die weg is geweest in dochter haar bed liggen om ongestoord uit te kunnen slapen
Ik kan niet blijven liggen als ik wakker ben. Ondanks dat iedereen denkt dat ik de hele dag in bed lig omdat ik niet werk, ben ik er altijd wel uit tussen half 7 en 8 uur en dan willen de hondjes ook wel graag even plassen, dus moet er dan toch uit. Mijn man laat ik dan liggen. Als ik zou willen uitslapen zou dat wel mogen trouwens, maar als ik toch niet kan blijven liggen zou het geen nut hebben om manlief ook wakker te maken.
Ik heb de wekker gewoon staan in het weekend, uitslapen is niet erg goed voor je je kan beter wat vroeger naar bed gaan, ik vind het ook zonde van de tijd samen dan kan je leukere dingen doen denk ik... Heel soms doen we het bij ziekte of heel veel werken of iets maar dan.is het 9 uur ofzo, niet zo bijzonder dus....
Nou, dat komt misschien 1 of 2 x per jaar voor, dat een van ons langer blijft liggen, vaak als we echt extreem moe zijn of ziek, anders niet. Voor we kinderen hadden waren we ook geen uitslapers, al zou ik een uurtje extra tukken niet erg vinden.
Mijn man slaapt als ie om 8 uur opstaat al 4/5 uur langer dan normaal dus die is al uitgeslapen dan, dat scheelt misschien...