Uitslag arm dochter (met foto)

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door liefkleintje, 14 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Krentenbaard heeft ze al vaker gehad. En gelukkig hebben ze daar zalf voor bij! Maar in vergelijking met vorige week vind ik het wel beter eruit zien. Maar zo moeilijk om af afstand in te schatten.

Maar het feit dat het toch verbeterd, ze zich kiplekker voelt en er geen last van heeft, heeft ons doen besluiten het nog even aan te kijken.

Anouk2005 vindt dit leuk.
  2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Super bedankt voor al jullie lieve en meelevende reacties! Lastig als je kind op zo’n moment ver weg is en je moet afgaan op foto’s. Ik kan me nogal snel druk maken….

suus1983, Nellie4 en Bloempjelief vinden dit leuk.
  3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Inderdaad en ik zie niks raars. Goed dat ze Fucidin bij zich hebben.

liefkleintje vindt dit leuk.
  4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Herken dit wel hoor.
    Hier op mijn buik gehad precies bij mijn broekrand. Ook hier zag het er na een wk op zijn ergst uit en waren de korstjes "diep". Waarschijnlijk ook combinatie van warmte, wellicht ook zwemmen etc dat de reactie wat heftiger maakt.

5. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.882
    6.411
    113
    Het lijkt alsof de korstjes nu ‘in’ de huid zijn gezakt ipv mee erop liggend? Daardoor lijken het volgens mij veel diepere gaten dan het in werkelijkheid zijn. Aangezien de huid er verder ook echt rustiger uit ziet dan eerst, zou ik me niet heel veel zorgen maken - maar ik zou wel vragen of je er nu zelf qua verzorging iets mee kan/moet of bv juist iets moet laten (dus bv een vettige zalf erop, niet zwemmen etc). Ik kan me voorstellen dat zwemmen het bv ook wat uit laat drogen, waardoor die korstjes krimpen en een beetje gaan trekken aan de huid - dan is een vettige zalf misschien wel prettig.

6. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik heb vanmorgen de assistente nog gesproken. Aan de hand van de foto’s konden we het gewoon aankijken. Ze adviseerde wel om het goed in te smeren met factor 50, anders is de kans groot dat het littekens blijven.

Verder hebben ze ook vette crème mee, die smeren ze voor de nacht. Verder mocht ze alles doen.

evaleana, Anouk2005 en suus1983 vinden dit leuk.
  7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Snap ik helemaal, lijkt me ook heel moeilijk. Maar denk dat je je niet zo druk hoeft te maken hoor en anders gaat haar vader er mee heen. Komt vast goed.

liefkleintje en Anouk2005 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina