Uitslag bekend: downsyndroom!!?! Wat nu??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Jonneke83, 7 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana

Dana Niet meer actief

heel veel sterkte vandaag. ;)

2. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    hoi Jonneke, wat een vreselijke tijd ondergaan jullie nu.
    wij stonden 3 jaar geleden in dezelfde situatie, dus als je graag hierover praat mag je me gerust een pb'tje sturen.
    heel veel sterkte

3. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte vandaag.

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    sterkte vandaag, ik hoop dat jullie goed geinformeerd worden en dat jullie samen eruit mogen komen

5. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    zijn jullie wat wijzer geworden vandaag? hoop dat er iets meer duidelijkheid is voor jullie en jullie nu beter kunnen beslissen wat jullie nu moeten doen.. dikke knuffel!

6. Mamma 2 Boys

Mamma 2 Boys Actief lid

23 jan 2006
    145
    0
    0
    Moet ook steeds aan jullie denken...........heel veel sterkte !

7. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Meid, ik hoop dat jullie veel duidelijkheid hebben gekregen vandaag en op basis daarvan samen een (voor jullie) goede beslissing gaan maken (of misschien al gemaakt hebben).
    Laat je niet teveel leiden door de mening van een ander! Het is jullie beslissing en er is gewoon geen goed of fout hierin!

8. Tease

Tease Actief lid

19 jun 2010
    294
    0
    0
    ICT-er
    Zaandam
    jullie zullen wel heel iets anders aan jullie hoofd hebben dan het zwangerschapspagina forum..!

ik denk aan jullie en hoop dat jullie meer info hebben gekregen waar jullie verder mee kunnen en waar jullie je keuze op kunnen baseren!

nogmaals heel veel sterkte en succes in jullie beslissing en in deze moeilijke /lastige tijd.

9. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Bedankt voor alle reacties die er gekomen zijn op deze topic en alle PBs die ik heb gehad. Ik heb er veel steun aan gehad.
    Ik wilde even laten weten dat we gister de keuze hebben gemaakt om de zwangerschap af te breken. De ontwikkeling van de hersenen was zo minimaal op gang gekomen, vocht in de hersenen was toegenomen en over de ernst van de handicap was verder niets te zeggen.
    Daarom hebben wij nu voor onszelf gekozen en besloten om de zwangerschap af te breken.
    Het is echt de moeilijkste beslissing in mijn leven die ik tot op heden heb moeten nemen. Maar het voelt wel als de beste keuze voor ons.
    Dit onderwerp heeft ook vele reacties bij andere los gemaakt. Ik heb inmiddels wel ondervonden dat je hier moeilijk over mee kan praten als je er zelf niet voor hebt gestaan. Ik had nooit verwacht dat ik deze keuze zou kunnen maken in dit stadium van mijn zwangerschap. Maar wanneer je er voor staat zeggen je gevoel en verstand soms andere dingen dan wanneer je er buiten staat en van een afstand naar kijkt.
    Nogmaals bedankt voor alle reacties.

10. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Meid nogmaals heel veel sterkte de komende tijd.
    Het blijft een moeilijke beslissing dat weet ik, maar als het voor jullie de juiste beslissing is, dan is het goed, zo moet je denken. Wat een ander er van denkt doet er niet toe!

11. LieveL

LieveL Lid

3 jul 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterkte de komende weken! Wat knap dat jullie een beslissing hebben durven nemen! Hopelijk lukt het jullie om het een plaatsje te kunnen geven!

12. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ontzettend veel sterkte toegewenst de komende tijd, wat een afschuwelijke wending krijgt een zwangerschap dan.

Fijn dat jullie samen er uit gekomen zijn.

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.834
    19.172
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wat een verschrikkelijk moeilijke beslissing. Zo hoort een zwangerschap niet te zijn. Heel veel sterkte tijdens de komende dagen, weken, maanden ... Het beste da ik je nu toe kan wensen is dat jullie dit verlies in de loop van de tijd een plekje kunnen geven. Heel veel sterkte met de bevalling, het afscheid nemen en de verwerking van dit verdriet.

14. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik heb enorm veel respect voor de manier waarop jullie hier mee om gegaan zijn en mee om gaan. wat een moeilijke beslissing. inderdaad, als je er zelf nooit voor gestaan heb, weet je niet wat het is. heel veel sterkte toegewenst in de komende periode. die zal niet makkelijk worden, maar als jullie vast houden aan elkaar, slaan jullie je er ongetwijfeld doorheen!

15. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat een vreselijke keuze hebben jullie moeten maken :(
    Heel veel sterkte gewenst!

16. sampy2009

sampy2009 Actief lid

24 aug 2011
    170
    0
    0
    groningen
    heel veel sterkte

17. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Jeetje heel veel sterkte meis....

Moedig dat je deze beslissing hebt durven nemen en ik heb er alle respect voor. Er zullen altijd mensen zijn die oordelen of whatever. (mooie is dat die 9 vd 10 keer niet in hetzelfde schuitje hebben gezeten)

ik wil jullie alle kracht, liefde en sterkte wensen om dit alles zo goed mogelijk te kunnen doorstaan en om het tzt een mooi plekje in jullie hart te kunnen geven...

Heb bewondering voor je en ben in elk geval blij dat jullie nu (deels) weten waar je aan toe bent!

18. Bri

Bri Niet meer actief

Heel veel sterkte, liefde en steun toegewenst, met het verwerken van jullie grote verlies.

19. Mamma 2 Boys

Mamma 2 Boys Actief lid

23 jan 2006
    145
    0
    0
    Heel veel respect, voor je beslissing en eerlijkheid daarover !!
    Heel veel sterkte met alles wat komen gaat !

Liefs

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.744
    1.061
    113
    Meid diep respect ook vanuit mijn kant. Wat moet dit moeilijk zijn voor jullie en in het bijzonder voor jou!
    Een onmenselijke keuze maar uit liefde gemaakt en daar gaat het om!! De wereld is weer een stralend sterretje rijker helaas. Meis maak je niet druk om wat anderen vinden of denken, het is jullie keus uit liefde en bestwil voor jullie kindje.
    Sterkte met alles dat komen gaat,neem de tijd dit te verwerken en zoek steun bij elkaar!

Deel Deze Pagina