Ik denk ik ga eens laten zien dat er daar zelfs geen tweede streepje komt... Dus een romed test die ik van een vriendin kreeg erbij gepkat....en voila....een streepje... 8) Hhahahaa... Ik kan me toch echt voorstellen hoe sommige meiden hiervan in de war raken... Ik had zelf ook ff zoiets van...huh? In het echt zie je het beter...maar kijk eens... Heb ik ook eindelijk eens een heel licht tweede streepje.... (ook al is deze test dus onbetrouwbaar...)
ja maar bij de romed testen is bekend dat je pas een positieve uitslag heb (bij de dipsticks dan he die jij nu hebt gedaan) als het 2e streepje net zo duidelijk of nog duidelijker is dan de controle streep.... dit is dus de verwarring die gezaaid wordt onder de romed testen omdat deze(vooral bij de dipsticks) een 2e lichte streep geven en meiden denken dat ie licht positief is maar in de gebruiksaanwijzing van deze dipsticks staat duidelijk aangegeven dat je een positieve test hebt als de 2e streep net zo of donkerder is dan de controle... hoop niet dat je met deze test uitgaat van een positieve test maar er ook een "echte"test tegenaan gooit... succes meid
Nee joh...ik heb hem express gedaan! maar ik raakte toch wel een pietsie in de war toen ik deze test zag....zij was wel echt zwanger...
op de bijsluiter zelf staat ook niks, daarom is het ook zo verwarrend voor veel vrouwen, omdat bij de meeste testen een streepje een streepje is en dus zwanger... bij de gebruiksaanwijzing van deze testen staat wel duidelijk aangegeven dat je minimaal een net zo donker streepje moet hebben om deze als positief te zien, maar veel van deze testen worden zonder gebruiksaanwijzing verkocht omdat dat goedkoper is.... ik heb ze ook een keer zonder gehad en was toen ook in de war, de 2e keer bestelde ik ze van een andere site, MET gebruiksaanwijzing en daar staat idd duidelijk in dat ie pas positief is als het 2e streepje net zo donker of donkerder is dan de controle...
Toch is dat bij de test hierboven ook niet...raar dan he... Gelukkig weet ik bijna zeker dat ik niet zwanger ben..maar ik wilde ook wel es een tweede streepje zien...ahhahaha... Dan maar de romed-test...
Heb ook wel eens gelezen dat bij sommige mannen dat er positief getest wordt, hoe bedoel je vage testen. Snap inderdaad dat er meiden zijn die er heel onzeker van woorden.... Ik hou het met op de testen van hier of van de kruidvat
Hey , Weet je wat ik niet snap zon test stripje is goedkoper en waarom ....... omdat om de ander een plastig omhulsel sit en een venstertje. Op de site van matcare staan die strips ook en daar staat dat ze ook gewoon 99% betrouwbaar zijn. De midstream testen hoor ik veel mensen over maar wisten jullie dat dit DEZELFDE testen zijn als die van de apotheek. Om deze toch anders te laten lijken heeft apotheek een kleiner venstertje Die strepen verkleuren niet als er geen HCG in de urine zit, Miss waren de dames die een streepje kregen wel degelijk zwanger maar is het misgegaan. sandrak hoe weet je zo zeker dat je niet zwanger bent als ik vragen mag. Je moet die test bewaren als ie vanavond helemaal ingedroogd is kan je vaak duidelijk zien dat de kleurstof is gaan lopen en streepje vormt. Ik duim ook voor je hoor... liefs sancho
Hoi Sandra Mijn eerste test was ook een Romed test, zo'n cassette ding maar dat werkt verder hetzelfde. Foto staat in het album! Dusseh, ik duim voor je
de werking van de dipstick en die van de romed cassete is heel anders, wat ik al eerder vertelde en dat staat ook in de gebruiksaanwijzing, het grootste verschil met de cassete en de dipstick is dat bij de cassette een 2e streepje (hoe licht ook) in "principe" gewoon zwanger is, en een 2 lichte streep bij de dipstick negatief is...
Volgens de verhalen die ik op internet heb gelezen is deze Romed test net zo onbetrouwbaar! Ik heb ze verwenst in ieder geval, totdat hij toch terecht positief bleek te zijn
tis niet zo dat ze niet "werken" maar te vaak is gewoon gebleken dat ie bij vrouwen "vals"positief gaf en die dipsticks zijn gewoon ondingen die je enkel maar in verwarring brengen...
Huh, die dipstick testjes zien er bijna exact hetzelfde uit als de matcare dipstick die ik heb gebruikt (zie album) maar bij die testen tellen een vaag streepje toch echt wel hoor! Waarom zouden ze er hetzelfde uitzien en toch anders werken? Vreemd
Caithlin, ze werken ook hetzelfde hoor...maar er staat duidelijk bij dat alletwee de streepjes dezelfde kleursterkte moeten hebben...bij deze test is ia pas dan positief... En ik weet zeker dat ik niet zwanger ben, omdat het er heel sterk op lijkt dat ik ongi aan het worden ben.. En omdat ik er bijna zeker van was dat ik ongi zou worden, deed ik eigenlijk juist express de test... Om te laten zien dat ie dus niet betrouwbaar is... Hij is nu ingedroogd...er is nog steeds een streepje te zien, maar dan heel smal en heel licht... negatief dus....
Vind het wel een grappige reden om zo'n test te doen trouwens Maar ze werken dus niet hetzelfde, want bij een Matcare dipstick is een ieniemienie streepje ook positief en bij deze Romed niet. Dat vind ik dus zo vreemd, waar zou dat aan liggen dan?!
Ik heb toendertijd ook veel gelezen over de onbetrouwbaarheid van deze testen. Bij mij gaf ie ook steeds een vaag 2e streepje, deze is ook nooit echt zo donker geworden als de controlestreep, maar was toch echt zwanger........en dat ben ik nog Ik heb met cb digitaal pas 3 of 4 dagen NA mijn NOD positief getest. wat wel raar was was dat de 1e keer dat ik een cb digi test deed 1 dag VOOR mij NOD, gaf de test dus niet zwanger, en toen ik de stick uit de houder haalde stond er ook alleen 1 controle streep op. 1 dag NA mijn Nod deed ik weer een cb digitaal. Weer NIET zwanger maar toen ik de stick uit de houder haalde stond er WEL een 2e Streep op! De laatste keer gaf ie dus aan ZWANGER en ook toen stonden er dus 2 strepen op. Ik heb ook eens een DA test gedaan, die mocht je alleen na 4 minuten of zo aflezen. Nou na 4 minuten NIKS. MAar zo'n 10 minuten later stond er een dikke vette 2e streep! Nou staat er in de bijsluiter dat je de test niet na 10 minuten mag aflezen, maar dit was 2 dagen na mijn NOD en ik was dus WEL zwanger. Tja, weet als geen ander hoe gefrustreerd je kunt raken van vage testen Maar in tegenstelling tot jou Sandra, was ik erjuist van overtuigd dat ik WEL zwanger was, en ik werd er gek van dat die testen niet 100% duidelijk waren! Pas toen de zoveelste test van CB digitaal echt ZWANGER zei kon ik het van de daken schreeuwen. Omdat ik er nog 1 had heb ik een week later nog een test gedaan En zelfs toen vond ik het spannend of ie wel positief zou zijn Ik wil mensen geen valse hoop geven hoor! Ik denk achteraf ook dat het gewoon beter is om te wachten met testen tot je een tijdje overtijd bent. Dit ook ivm de grote kans die je in het begin hebt op een miskraam. Maar ja, ik weer ook hoe verleidelijk het is zo'n goedkope dipstick te doen als er staat dat je hem al 4 dagen voor je NOD kunt gebruiken.......Het is gewoon lastig. Ik hoop dat je snel zwanger zult raken San, en blijf stiekum toch duimen dat deze test toch een positief voorteken is.
Sja meis...ik liet mijn hubs de foto's zien....ook van de test van de vrouw die wel zwanger was...en hij vind het ook wel spannend... Is niks aan de hand hoor.... 8) Morgen is mijn NOD...we shall see... Heb al drie dagen ietsje roodverlies....dan weer een tijd niks...dan weer bruin.... Das wel apart...at heb ik nog nooit gehad.... maar ja...verder heb ik nergens last van...alleen mijn boobies...