dankjulliewel meiden, weet nog ff niet precies hoe hij zich nu voelt omdat we de gehele avond visite hadden maar hem kennende zal hij zich ongetwijfeld "minder" man voelen dat heeft ie zich al eerder laten ontvallen als het nieuws anders uit zou vallen dan hij dacht dat het zou doen... maar goed kan er jammer genoeg niets aan doen, en toch blijven hopen op een 3e wonder zoals we deze al 2x eerder hebben mogen meemaken en liefst natuurlijk op de "gewone"manier...maar de tijd zal het leren...ben gelukkig iemand met een groot hoop gevoel en tja we zullen dan wel zien he.... liefs smoekie
hey smoekie wat rot voor je dat nieuws, maar ik hoop dat ik iets goeds kan brengen. Mijn oude buurvrouwtje ,heeft inmiddels een mooie meisjes tweeling van bijna 10 jaar oud. En die zijn ook niet op de normale manier verwekt, hij had vroeger op latere leeftijd de bof gehad, maar ze hebben zijn goede zaadjes er tussen uit gepikt, en ze wilden 3 bevruchte eitjes terugplaatsen, maar dat risico vonden ze te groot, dus hebben ze er twee teruggeplaatst. Met als eindresultaat een mooie meisjes tweeling. De bevruchting heeft buiten het lichaam plaats gehad, maar ik weet dus niet hoe je deze methode noemt. dus ik hoop dat dit voor jullie ook mogelijk is, en dat je toch nog zwanger mag raken hielkje
Hi Smoekie idd een klote nieuws. Je wilde weten of er nog meer mensen waren die dit hebben Ik weet dat je je hier niet aan kan optrekken, maar een vriendin van me heeft er 2,5 jaar over gedaan en zowel bij hem als bij haar was het niet in orde. Ze wilden geen tabletten gaan slikken(ivm ziektes in de familie) en de zwangerschap van haar zus was niet goed verlopen. Om een lang verhaal kort te maken. Ze hadden een kans van 1 op 150.000 dat het op de natuurlijke manier zou gaan lukken en het is ze gelukt. Ze hebben een zoontje van een paar maanden. Geef het dus niet op, al duurt het wat langer. hoop dat je hier wat aan hebt
Hoi Smoekie, Nog een hart onder je riem. Bij de man van m'n nicht werd geconstateerd dat hij zo goed als levenloos zaad had... domper natuurlijk! Ze waren zich aan het beraden op vervolgstappen toen ze toch zwanger bleek (op de "normale" manier)... en nu... hebben ze er 3! Veel succes!