Meer kindjes die dat doen? 9 van de 10 keer als ze in bad zit dan poept ze ook, en natuurlijk geen complete drol nee in 1000 stukjes :x Kan continu maar alles weer scrobben en over de geur nog niet te spreken. Het is echt iets van de laatste 2 maanden voorheen gebeurde het bijna nooit... Zo moest de frustratie ff kwijt...
is er een vaste tijd van naar bad gaan? anders misschien even wachten tot ze gepoept heeft en daarna in bad gaan. verder zou ik het ook niet weten,kinderen hier hebben nog nooit in bad gepoept.
Sorry, moest heel even lachen toen ik je post las. Maar kan me goed voorstellen dat het vervelend is. Hier 1x meegemaakt. Was toen ook echt dunne poep dus erg vies. Maar inderdaad, gaat ze om een vaste tijd in bad?
Ze gaat om de dag s`avonds in bad niet altijd om dezelfde tijd en ze poept ook normaal niet s`avonds. Vandaag had ze ook al 3x gepoept, 2 kleine poepen en een grotere, en dus vanavond dan weer. anders moet ik haar maar gewoon snel douchen, maar ja in bad gaan vind ze juist zo leuk
De eerste keer dat ze het deed lachte ik het ook nog weg, nu inmiddels niet meer... Vorige week probeerde ze zelfs haar drol te pakken
mijn neefje doet dat ook. Bij hem ws het omdat het minder pijn doet, hij kan heel moeizaam poepen namelijk, Heeft het ooit heel veel pijn gedaan voor haar en sindsdien misschien in het water poepen?? of blijft ze erboven hangen en vind ze het geluid misschien leuk? ja sorry, denk alleen maar mee. Meestal is het een klein effect wat het zo leuk maakt voor ze.maar hoe op te lossen....heb eigenlijk geen idee. Mijn zoontje deed het met plassen en op een gegeven moment heb ik zodra hij ging plassen in bad naar zijn piemeltje gewezen en nee gezegd. Hij keek me aan en stopte ook, op de wc gezet en sindsdien plast hij op de wc voor het badderen. Maar volgens mij is jouw kleintje iets jonger..
Hier na het badderen.... net heerlijk fris gewassen en dan zo'n vieze billen alweer. Waarschijnlijk door het lekkere warme water... lekker onstpannen en floep! Ons mannetje heeft nooit geen problemen met zijn ontlasting. Wel heel vervelend lijkt me dat...
Hier ook niet, maar ik kan me wel voorstellen dat het zo ontspannen is dat ze poept. Hier namelijk standaard binnen een half uur dat ze in bad is geweest, maar goed mijn dochter poept zeker 5 keer per dag. Maar ik kan me voorstellen dat je het zat bent. Je dochter wordt er dan ook niet schoner op na zo'n poepbadje. Poept ze meteen of na een tijdje pas? Anders wat korter in bad ofzo? Ja leuk is anders.
Best wel een goed idee! Ik zat maar te denken dat er echt geen oplossing mogelijk was... KOM JIJ LANGS! slim bedacht!
zwemluier was ook het eerste wat in me op kwam! Maar wel duur in gebruik misschien? Je hebt ook van die zwembroekjes waarbij je geen extra zwemluier nodig hebt en die je steeds kunt uitwassen bijv. www.bij-izzy.nl
Inderdaad een zwemluier! Daarnaast zat ik te denken: misschien vindt ze het fijner om niet in de luier te poepen en doet ze het daarom in bad? Ik zou gewoon eens proberen om haar voor het in bad gaan even op een potje te zetten. Misschien doet ze het dan wel gewoon in het potje.
ik sluit me aan bij de laatste posts... een zwemluier. Maar dan alleen voor de keren dat ze heerlijk in bad gaat spelen. Daarna lekker even afdouchen zonder luier uiteraard.
DIe wegwerp zwemluiers kan je wel een paar keer gebruiken hoor! Gewoon goed uitspoelen en laten drogen op de verwarming. Succes ieder geval!
Oja een zwemluier wat een idee zeg!!! Die ga ik even halen en dan idd voor het spelen in bad, en dan heb ik gelijk niet al die shit in het water. Nou goed ze heeft nooit last gehad van poepen, de poep is ook nooit hard eigenlijk. gister toen ze dus in bad poepte kreunde ze er gewoon bij dus het zal wel prettig zijn idd. Wel gek dat we dus ook heel lang babyzwemmen hebben gedaan, en afgelopen week nog naar het zwembad, nou voortaan ook maar een zwemluier om want ik vertrouw het niet meer. Bedankt voor de reacties!!
Zo herkenbaar!!! Onze dochter heeft ook vaak in bad gepoept! Gelukkig niet elke dag! Maar zeker wel 1x per maand. Gelukkig gaat het de laatste tijd weer goed! Ik probeerde haar alleen in bad te doen als ze die dag al had gepoept. Helaas heb ik geen oplossing voor je....de zwemluier zou je inderdaad kunnen proberen. Mijn dochter poept bijna standaard in het zwembad....en dan zijn er mensen die zeggen dat baby's niet poepen tijdens het zwemmen en daarom geen zwemluier om hoeven Als ik dat niet zou doen zou er elke keer een drolletje drijven....lekker voor andere zwemmers... En het schoonmaak werk...pfff ik weet er alles van!
Hier ook een badpoepertje sinds een week of drie. Ze poept ook niet zo gemakkelijk dus ik denk dat het warme water ontspant en dat het beter lukt. Nu zijn het wel vaak keuteltjes, dus als je er snel bij bent gemakkelijker schoon te maken. Maar leuk is anders!