Even korte uitleg... Al jaren slik ik geen pil meer en we zijn al enige tijd bezig met zwanger worden. Nu is het volgende 30 september ben ik 3 dagen ongi geweest echt wel hevig bloedverlies zoals een ongi hoort te zijn. Na 3 dagen was het weg en zijn we de volgende ronde in gegaan. Gisteren begonnen met ovulatie testen hier verscheen een licht streepje dus nog negatief. Ik.stond gisteren in de douche en schrok een beetje van hoe mijn borsten eruit zagen echt grote blauwe aders en ze voelde ook zwaar aan en beetje zeer. Vanmorgen dacht ik ach laat ik een test wagen maar toch met de gedachten van is onmogelijk. Nu keek ik op de test en er stond toch een licht streepje mijn vriend zag het ook. Maar nu heb ik sinds vanmorgen ook weer wat licht bloedverlies bij het afvegen vermengt met witte uitvloeiing. Ik snap er echt niks meer van. Zwanger zijn lijkt me echt heel sterk hoor ook al gaf de test een licht streepje en na mijn ongi echt gewoon onmogelijk. Ik heb rond mijn ongi ook testen gedaan en die waren allemaal negatief dus hcg door een vroege miskraam of iets dergelijks is het niet. Late innesteling kan na breking ook niet. Ik lees wel eens dat vrouwen 1.5 tot zelfs 2 weken na eerste dag van nod positief testen maar dat zijn echt uitzonderingen en ik heb gewoon bloedverlies gehad. Wie heeft dit nog meer gehad?
Misschien dat de ongi een innestelingsbloeding was? Toen ik zwanger was van dochter had ik ook bij 28 dagen een bloeding. Minder heftig dan anders, maar toch nog best wat, dus zag het als menstruatie. Week later flinke verschijnselen van zwangerschap. Ik zou dus over paar dagen kijken of test donkerder wordt. Als het licht streepje blijft dan contact met huisarts opnemen. Want ja licht streepje zou ook niet moeten als je echt niet zwanger bent.
Sommige testen reageren op je eisprong. En ook hier kun je een lichte bloeding van hebben..... Misschien je piek gemist en dat de eisprong net is geweest met een lichte ovulatiebloeding....?
Maar zou dan wel een hele vroege eisprong zijn kan dat dan? Zou dan begin deze week geweest moeten zijn want gisteren ook ovulatie test gedaan en die was echt super licht. Zou het betekent dat zeg ongeveer 5 of 6 dagen na de eerste dag van mijn ongi al een eisprong gehad zou hebben. Misschien dat het kan hoor ik weet het niet.
Maar een zeer licht streepje 5 of 6 dagen na mogelijke enorme innestelbloeding lijkt me ook niet goed. Je had onderhand dan al mooi duidelijk tweede streepje moeten hebben op je zwangerschapstest. Kun je een foto plaatsen van je zwangerschapstest? En met welke test heb je getest? Want er zijn er hier meerderen die rond of tegen hun naderende eisprong een licht tweede streepje op hun zwangerschapstest hadden. Hoe lang duurden je laatste cyclussen?
Ik heb ook zoiets vergelijkbaars deze maand. 1 oktober begon mijn menstruatie met licht bruin verlies, zette later door in rood. Maandag 4 oktober alleen nog donkerbruin en s avonds zo goed als weg. 2 oktober wel getest maar omowit. Nu gisteren en vandaag lIch bruin slijm, en gisteren ook een beetje roze bij afvegen. Ik heb nog niet opnieuw getest. Wat kan dit zijn? Ik heb wel dinsdagochtend seks gehad, misschien een bloedvaatje gesprongen ofzo?