Misschien toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jacqotter, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacqotter

Jacqotter Lid

20 feb 2012
    72
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden ik heb een vraag,
    Heb in feb. een bbz gehad en ook in april een vmk.
    Nu het volgende: heb op 12 juli mijn menstruatie gehad.
    Vervolgens op 30 enm 31 juli een positieve ovulatietest van CB (met een smiley). (dus eisprong vermoedelijk dan 1 of 2 aug)
    We hebben beide dagen geklust en ervoor en erna ook.

Nu heb ik op 12 augustus helderrood en bruin bloed verloren (dit is dus ongeveer 11 dagen erna.
    Dit was echter maar 2 dagen.

Nu heb ik vanaf vorige week steeds heeeeel vaag positieve zwangerschapstesten (heeele lichte streepjes). wel zo dat ze duidelijk te zien zijn maar te licht voor foto.

Ze worden alleen niet donkerder... Zou het kunnen dat ik toch zwanger ben????
    Heb ook van CB digtiaal gedaan, die zegt niet zwanger, haal ik het staafje eruit, dan zie k wel 2 streepjes staan ook.

Graag jullie advies!!!

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Bij CB digitaal mag je niet naar de streepjes kijken. Staat ook in de gebruiksaanwijzing. Er verschijnen vaak 2 streepjes, ook al ben je niet zwanger.

Met welke merken heb je allemaal getest?
    Verschenen de streepjes binnen afleestijd?
    Zijn de streepjes met het blote oog goed te zien zonder dat je het testje moet kantelen of in het licht moet houden?

Zou je toch een foto van je positieve testen kunnen plaatsen, ook al zie je daar niet veel op? Dan kunnen wij ook even meeturen.

O ja, hoe gek ook, sommige zwangerschapstesten reageren ook op een eisprong. Aangezien je vorige week hele lichte streepjes op je zwangerschapstesten had, zou dat ook nog van je eisprong kunnen zijn. Op 12 augustus had je een soort van lichte menstruatie. Dan zou je vorige week heel goed rond je eisprong getest kunnen hebben.

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Omdat je topic er dubbel staat, doe ik deze op slot.

Deel Deze Pagina