vandaag een geslachtsbepaling gehad, maar ik kan het nog steeds niet helemaal geloven dat het een meisje is. Bij de 12 weken echo (11 weken en 3 dagen zwanger), dacht de echoscopiste voor 75% een jongen te zien, maar vandaag bleek het toch een meisje te zijn. Ze hebben het wel een paar keer bekeken maar ze kon er geen jongen van maken. Zien jullie hier ook een meisje in? Ze werkte niet echt heel erg mee, dus het is geen hele duidelijke foto Bekijk bijlage 218904
Volgens mijn een jongen! Zie geen 3 streepjes Hoever ben je nu? 11wkn 3 dgn kan je geen geslacht zien!!
Ik vind het geen duidelijke foto, zie ook niet de bekende drie streepjes voor een meid. Zou er nu niets over durven te zeggen. Hoe zeker was je echoscopiste?
ik ben hier bijna 17 weken zwanger. De echoscopiste was er zeker van dat het een meisje was. Deze foto is ook niet heel duidelijk, maar ze heeft het echt meerderemalen bekeken en gezegd dat ze hier geen jongen in zag. Ik ga straks nog een keer de dvd terug kijken.
om de tijd door te komen heb ik de afgelopen dagen dit forum af zitten lezen en foto's te bekijken....en dit plaatje lijkt mij een jongen. Het is echt een balletje wat je ziet tussen de beentjes...ik denk dat als het een meisje was geweest, het veel egaler gelijk zou lopen met de beentjes... ikzelf heb een echoplaatje (wat ik helaas niet kan plaatsen) van 13wkn+4dgn waarvan de echoscopist dacht een meisje...en daar is dat balletje wat ik bij jou echo zie absoluut niet te zien.... wij horen dindsag de uitslag van de vlokkentest...en dan ook direct het geslacht... dit moet voor jou trouwens niet fijn zijn....van een jongen naar een meisje en nu zeggen wij een jongen.... ik zou zeggen, wacht nog even 2 weken en ga nog een keertje terug!
Waarom heeft ze met 11+3 het geslacht al gezegd?? Vind dat echt zooooooo vroeg en ws. heeft ze een jongen gezegd omdat ze de nub met een piemel verwarde (ziet er hetzelfde uit namelijk). Heb je een zijprofielecho met 12-14 weken?
Met 11+3 bleek ik dan wel 3 dagen verder te zijn dan ik dacht, maar toen leek je iets echt vrij recht te zien staan, dit was trouwens bij een echocentrum die alleen diagnostisch echo's doet. Deze echo was echt een pretecho bij zo'n echo bureau. Heb de dvd nog een bekeken en dan ziet het er toch wel heel anders uit dan op de foto, deze is echt heel beroerd. Heb geprobeerd een foto vanaf de tv te maken, maar dat is ook geen goede foto. Anders nog 3 weken geduld hebben en hopelijk weten we het dan, maar de kinderen rekenen nu wel een beetje op een zusje. Bekijk bijlage 218919 Is trouwens een oude tv, dus vandaar al die streepjes, maar hier zie je dat niet, maar als je het rechtstreeks op de tv ziet, zie je daar toch 3 streepjes.
Dit is trouwens de enige foto van bijna 12 weken en daar is geen nub op te zien, want hij ligt niet goed Bekijk bijlage 218920
Ik wacht het wel af, ik kan het zelf moeilijk zien, maar weet dat je bij onze jongste echt duidelijk een piemeltje zag en een balzak en deze keer niet. De echoscopiste heeft 4 keer gekeken en zei meerderemalen er echt geen jongen in te zien, maar de foto die ik mee kreeg kon ik geen meisje in zien.
HJmm op die andere foto die je plaatste zie ik weer een meid ..... En ook de nub foto lijkt een meisje te zijn
Ik zie er écht geen jongen in hoor. Het is misschien zo dat de streepjes wat onduidelijk "vastgelegd" zijn maar dat wát op de foto staat is in naar mijn weten echt geen piemel. (Bij mijn zoon hebben we met 16 weken een echo gehad en believe me, dát was een piemel ) Nu kan het natuurlijk zo zijn dat de piemel naar voren gedrukt is en je hem hierdoor niet ziet, maar aangezien jij zegt dat de echoscopiste heel goed heeft gekeken lijkt mij dat sterk. Ik denk dat het een meisje is, maar dat de streepjes door de foto gewoon niet duidelijk zijn. Maargoed, je weet het natuurlijk nooit! Je kunt het in ieder geval niet vertrouwen wanneer er wordt gezegd "Ik zie geen piemel, dus het is een meisje", de echoscopiste moet zelf wel echt de streepjes/vagina gezien moeten hebben.
Bedankt voor de reacties. Wat ik zag op de echo was ook niet echt een jongen en ze heeft het niet over 3 streepjes gehad, maar wel dat dit er echt niet uitzag als een jongen en op de dvd zie ik ook geen 1 keer iets wat op een piemeltje lijkt, maar wel een paar keer 3 streepjes. Nog 3 weken wachten en dan weten we het echt, maar ik moet zeggen dat ik gisteren dus al wel wat rose gekocht had. Zal wel even omschakelen zijn als het toch een jongen is, maar ook die is even welkom.
Je kunt beter je echoscopiste vertrouwen zij heeft ook meer kunnen zien dan alleen de foto's die je hier laat zien. Als zij heeft gezegd dat het een meid is, dan is het een meid.
mijn eerste gedachte was een jongen! Het is een geheel lijkt het wel wat ik zie dus echt balletjes en geen hamburgertje?
Vandaag nog mail contact gehad over de echo en zijn verzekerde mij dat het echt een meisje is. Ze ging de plaatjes vanavond nog een keer bekijken. Maar wat grappig dat een foto zo kan vertekenen dan he Ik ben wel blij dat ze het nog een keer bevestigde, want het maakt je toch onzeker ook al is het belangrijkste dat het gezondd is, het is voor ons zoveel makkelijker om een meisje te krijgen, al is dat praktische ook allemaal op te lossen en was een jongen ook super geweest, want daar zou ik net zo blij mee geweest zijn en nog als het wel anders zou zijn, ben ike r ook hartstikke blij mee, het is ons cadeautje dit kleintje en dat blijft het ook ongeacht het geslacht.
Ja dat zei ik hierboven ook al Die latere echo liet idd een meid zien en ook je nub foto is een meid! De eerste foto die je plaatste was een beetje vreemd, vandaar dat ik eerst zei: lijkt op een jongen
Het is inderdaad een rare foto en daarom ging ik zelf ook twijfelen, maar nu degene die de echo maakte er echt een meid in te zien is het vertrouwen weer terug en ga ik toch maar op mijn rose wolk zitten.