vorige week donderdag bloedonderzoek laten doen om te zien of er afwijkingen zijn, sebiet moet ik bellen naar de dokter om te horen of alles in orde is met het kleintje se.
Ik begrijp niet zo goed wat je schrijft ... hadden ze iets raars gezien dan, dat je moet bellen ? Groetjes, Nikki F
Geweldig! Bij ons was ook alles goed, maar ik denk dat het normaal is hier om gebeld te worden voor de uitslag.
ja ik doe nachtwerk en ik bel dan liever zelf dan ben ik zeker dat ze me niet wakker bellen na een nacht he ))
Oke, nou, heel goed om te horen dat alles in orde was ! Nu kun je lekker verder genieten, zonder zorgen ! Groetjes, Nikki F
hoi hoi, hoe lang duurt die uitslag eigenlijk, mijn VK zou alleen bellen als er iets niets goed was volgens mij.. wie weet dit?? Liefs
Ik moest na de eerste afspraak met de VK ook bloed laten prikken. Vijf weken later had ik mijn tweede afspraak en toen hoorde ik dat alles in orde was. Ik dacht; Ze bellen toch wel als er iets niet in orde is!
Ben nu twee keer in het zkh geweest en ook voor bloedonderzoek ivm de zwangerschap maar heb beide keren zelf moeten bellen. Je belt dan op een bepaalde tijd naar het telefonisch spreekuur.