Hoi! Wij hebben een meisje van ruim 9 maanden en kwamen er gisteren achter dat we weer een kindje verwachten! Was helemaal niet gepland (errrgg late eisprong) maar natuurlijk van harte welkom. Toch voel ik me niet alleen blij maar ook wel ongerust...kan ik het wel aan? en wordt het niet TE druk (meisje is erg druk en vraagt veeeel aandacht)...wie herkent dit? Alvast bedankt.. Groetjes Claudia ps wil zeker niet ondankbaar overkomen want dat ben ik zeker niet!!
Hoi Claudia, Mijn dochter is 6 en een halve maand en ben ook ongepland maar erg gewenst zwanger van de tweede. Moest er in het begin ook aan wennen maar ben er erg blij mee. vindt het leuk voor mijn dochter om een broertje of zusje te hebben waar ze mee kan spelen. merk alleen wel dat het nu zwaarder is om zwanger te zijn met nog zón klein ukkie en werken enzo. En te druk ach ja ik denk dat je er in rolt en je zit al in het ritme denk dat dat enorm scheelt. Bij een eerste verandert je leven zo ontzettend, denk dat dat bij een tweede makkelijker gaat. groetjes redu ps van harte gefeliciteerd trouwens!!!
Kijk maar eens hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/186954-net-bevallen-weer-zwanger-deel-2-a-42.html
zelf hebben wij toen ons zoontje 8 maand was besloten voor de 2e gaan, helaas is het toen een miskraam geworden, maar ik had toen zoonlief 10 maand was weer een positieve test in handen, het zal zeer zeker druk worden, en de nachten zullen vast lang worden gezien zoonlief nog niet altijd doorslaapt. maar het lijkt me zo ontzettend heerlijk om 2 van die kindjes zo kort op elkaar te hebben, het komt vast goed meid, ik denk dat het heel normaal is dat je een beetje ongerust bent, maar het goed zeker goed !
Ik ben zwanger van de derde... Mn Jongste is nu ruim 7 maanden en ben bijna 13 weken zwanger. T lijkt me wel heel leuk 2 kleintjes vlak op elkaar Zal vast wel even een drukke boel worden maar komt vast goed. Liefs mij
` Jullie ook van harte gefeliciteerd natuurlijk en bedankt voor jullie lieve bemoedigende woorden...heb ik even nodig..heb het verder nog aan niemand verteld..wel heel moeilijk om het niet te doen....maar lijkt me voorlopig nog even het beste.
Komt goed hoor. Tussen de eerste en tweede zit 22 maanden en tussen de tweede en derde 18 maanden. Ik vind het prima te doen met twee waar niet veel tijd tussen zit. Zeker als de oudste nog slaapt overdag is dat erg fijn. Kan je ze toch apart aandacht geven. En voor de kids zelf is het ook erg leuk. Nu met nr 3 zullen we zien hoe het gaat lopen. Wordt natuurlijk wel druk, maar ach.... niet te zwaar aan dingen tillen, go with the flow en flexibel zijn, dan komt dat wel goed.