uitslag bloedtest op ijzer was oke waarom ben ik dan zo moeeeeeeeeee

Discussion in 'Gezondheid' started by Sila24, Jan 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

Dec 26, 2010
    884
    0
    0
    Hoe hoog was je Hb? Vraag de volgende keer of ze je ferritine meeprikken. Soms is je Hb prima en je ferritine (ijzervoorraad) te laag. En van het lage ferritine word je moe!

Je kan elke dag een eetlepel roosvicee ferro nemen (kun je kopen bij de drogist of supermarkt, kan nooit kwaad. Of gebruik je al vitaminepreparaten?

En verder vreet een zwangerschap bergen energie... dus ga er maar vanuit dat dat de oorzaak is!

Succes ermee!

2. Meri

Meri Nieuw lid

Oct 11, 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook al vanaf het begin van mijn zwangerschap zo ontzettend moe. Ze konden bij mij ook niks vinden dan alleen de zwangerschap:). Maar zit nu in 31 weken en de moeheid is bij mij nooit weggegaan. Dus ik bedoel meestal ga je je eigen in de 2e trimester beter voelen, maar hou rekening mee dat het niet beter kan worden en dat ze ook geen oorzaak kunnen vinden. Mijn verloskundige heeft ook gezegd in sommige gevallen kan dit gebeuren en geef je eigen er aan over. Ik ga ervan uit dat ik na de bevalling al mijn energie weer terug krijg. En we weten waar we het voor doen.

Ik hoop dat je snel beter gaat voelen.

Groetjes,
    Meri

3. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    op die termijn van je zwangerschap is vermoeidheid normaal...ik was ook extreem moe de eerste 14 weken..mijn hb was perfect 8,4.....nu is mijn hb echt veel te laag 5,6 (bloedarmoede dus) en heb helemaal geen vermoeidheidsklachten althans niet zo erg als in het begin vd zwangerschap..toen kon ik wel staand slapen haha.. Het enige wat je kunt doen ertegen is je eraan toegeven....slapen wanneer je moe bent..

Share This Page