Uitslag buik

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door clove, 19 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clove

clove Lid

15 mrt 2010
    36
    3
    8
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,

Mijn zoontje is bijna 4 maanden en heeft sinds donderdag rode bultjes op alleen zijn buik. Het lijkt niet te jeuken en hij heeft ook geen koorts. Nu is het natuurlijk weekend dus ik wacht nog even af tot maandag om eventueel ha te bellen. Herkent iemand dit? Het enige wat ik kan bedenken dat woensdagavond zijn badwater iets warmer was dan normaal, niet heet maar dacht wel kan volgende keer weer iets koeler. Meneer was das wel dik tevreden en spartelde vrolijk erin los. Voor de rest gebruiken we al vanaf geboorte neutral zeep, wasmiddel etc.

Bijgevoegde bestanden:

2. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn zoontje had dit toevallig afgelopen week ook, iets minder dat wel, maar wel goed zichtbaar. Ook op zijn buik. Ook geen last van gehad en volgende dag was het al weer bijna weg. Niks aan gedaan verder, gok op beetje irritatie van douchewater ofzo, wellicht iets te warm gestaan bij ons.

Maar als je het niet vertrouwt, maandag even naar de HA.

3. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Wat gek, mijn zoontje ook! Vd week wel zn buikje gemasseerd maar met neutral olie ook indd..

4. clove

clove Lid

15 mrt 2010
    36
    3
    8
    NULL
    NULL
    Zit er iets is in de lucht..
    Nou t blijft idd een raadsel. Heb ook niks anders gedaan, neem aan dat jij ook neutral al eerder hebt gebruikt ukkie1? Mijn zoontje is wel gevoelig, eczeem ook gehad heel erg maar dat is nu onder controle. Ik dacht nog aan warme uitslag, maar zou dat een aantal dagen kunnen blijven zitten?

5. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Had mijn dochtertje ook van de week

6. clove

clove Lid

15 mrt 2010
    36
    3
    8
    NULL
    NULL
    Hoelang bleef het bij haar zitten troetjuh?

7. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Ja, gebruik altijd al neutral bij m.. Gek hoor. Zolang hij niet ziek is of koorts heeft en t niet jeukt kijk ik t naar even aan...

8. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Als het nou warm was had ik gezegt zweetbultjes!
    Daar had mijn zoontje in de zomer last van en dat ziet er ook zo uit

9. clove

clove Lid

15 mrt 2010
    36
    3
    8
    NULL
    NULL
    Thnx allemaal, kijk het nog even aan en anders toch naar ha. Ik denk zelf toch ook iets van warmte uitslag maar lijkt me zo vreemd in de winter!

10. Nobely

Nobely Actief lid

13 nov 2015
    442
    1
    18
    NULL
    NULL
    Het lijkt op zesde ziekte, maar dan zou hij ongeveer een week geleden koorts gehad moeten hebben.

Deel Deze Pagina