Hallo allemaal, Afgelopen dinsdag een echo gehad dat zou met 7 weken zwangerschap zijn, na 6 dagen bloeden zag ze dat er nog wat in de baarmoeder zat maar ze kon geen hartaktie ontdekken. Dat was balen want ik was er al van overtuigt dat ik het vruchtje kwijt was, blijkt nu ook dat ik een tweeling zou krijgen en dat 1 vruchtje er inderdaad uit is, nu zit er nog eentje in en gister heb ik bij de gyn een echo gehad en inderdaad er zit nog 1 vruchtje in, geen hartaktie de meting gaf aan precies 7 weken. Ik heb pilletjes meegekregen om de miskraam op te wekken, de baarmoedermond is helemaal hard, zit bovenin en is zo goed als dicht, sterker nog de bloeding is sinds gisteravond gestopt, ik krijg steeds jeuk aan mijn tepels en de pilletjes hebben niks gedaan ik voel me nog net zoals eergister, ik ben ten einde raad, zou het dan toch goed zitten zou het toch leven omdat de baarmoedermond zo hard blijft en dicht zit of moet ik er toch aan geloven dat het over is en wachten op een curretage...????? Pfff hier word ik gek van, zijn er dames die dit herkennen en wel goed nieuws kregen???? Gister heb ik dus de gyn gebeld, dat de pillen niet helpen en er geen druppel bloed meer komt sinds donderdag en mijn baarmoedermond nog steeds hard is en dicht zit, de assistente zou met de gyn overleggen en terug bellen, tot nu toe heb ik niks gehoord. Toch maar een poging gedaan en de verloskamers gebeld, maar het was geen spoed dus ik moest dinsdag maar eens terug bellen, potver dit is toch te gek voor woorden!!!!! zit ik dan al meer dan een week en nu weer zoveel dagen, ik word er zo verdrietig van en tegelijkertijd weer onzeker of het wel echt een miskraam is omdat ik 6 dagen bloed heb verloren, niet veel maar toch en 2 a 3 kleine stolsels, baarmoedermond is keihard pff jeetje wat een ellende zeg, ik weet nu ook niet meer waar ik aan toe ben.
Lieve Mona, Ik wilde dat ik je kon helpen maar ik weet helaas geen antwoorden te geven op je vragen. Maar wilde toch even reageren om je veel sterkte te wensen. Het is heel slopend, ik weet het. Bij mijn 2e BBZ hoopte ik bij elke echo ook weer wat te zien, ondanks dat ik wist dat het onmogelijk was en het echt weer fout zat. Hoop doet rare dingen met een mens. Maar op een gegeven moment moet je het los laten. Of dat punt voor jou nu al is, daar kan alleen jij over oordelen. Dikke knuf, en probeer wat van de zon te genieten! Liefs, Kweenie
Hallo Mona, ik heb hetzelfde als jou meegemaakt. Net als jou heb ik positieve gedachten gehad maar helaas bij mij was het mis. Ik heb de pillenkuur ook meegekregen en heb deze gebruikt. Dezelfde avond dat ik de pillen in had genomen kreeg ik hevige buikpijn en ik had veel bloedverlies. Ik was ervan overtuigd dat het vruchtje eruit was maar na controle bleek dit niet zo te zijn, dus moest ik als nog gecureteerd worden. Dit kwam omdat mijn baarmoedermond ook zo stevig dicht zat. De curettage vond ik fysiek niet ingrijpend. Helaas was ik na de curettage nog niet klaar. Ik zal je niet vervelen met mijn verhaal, deze kan je evt. lezen onder "miskraamweefsel na curetage". Ik wil je adviseren om na een evt. curretage je baarmoeder grondig te laten inspecteren, hierdoor voorkom je een hoop problemen. Meis, ik wens je heel veel sterke te komende periode. liefs ingel
Ik ben net gebeld, kan morgen naar de gyn voor een echo, weet je het gekke is dat ik dus vanaf die pillen geen bloedverlies heb gehad al 6 dagen niet meer, die pillen hebben niks gedaan! baarmoedermond is nog hard en dicht, mijn symptomen nemen toe en ik heb weer zoals in het begin witte vloed dus ik weet het nu echt niet meer.... morgen weet ik meer, bedankt voor jullie reakties
Meissie, heel veel succes morgen, laat de uitslag even weten. Ik ben echt reuze benieuwd. Grtzz Ingel
Goedemorgen dames, ik ben net terug van de gyn, er is een echo gemaakt en de kleine dondersteen is er toch tussenuit geglipt!! verdrietig dat het weer fout is gegaan, maar toch blij dat mijn lichaam het toch zelf heeft opgelost en ik geen curretage nodig heb. Er zat alweer een eitje klaar in eileider en het baarmoeder slijm was helemaal goed, ik dus weer naar het zwanger worden forum hopend dat ik toch een keer al die 40 weken kan klagen op het zwanger forum... Bedankt voor al jullie lieve woorden en steun de afgelopen dagen!!!
Gelukkig geen verdere ingrepen nodig. Hoe verdrietig de situatie ook is, het idee dat je lichaam het zelf heeft opgelost is toch een kleine troost. Veel sterkte en ik hoop voor je dat het de volgende keer goed mag gaan. Op naar de misselijkheid, zere borsten, plofvoeten en allerlei andere ongemakken!!! Liefs, K
He meissie, Fijn voor je dat je geen curettage hoeft ondergaan maar, kan je nu weer zwanger worden? Je gaf eerder aan dat je baarmoedermond nog helemaal dicht zat. Misschien een stomme vraag maar ik ben wel nieuwsgierig. Liefs Ingel
Ik kan wel direct weer zwanger worden, het gekke van mij is weer dat ik vorige week donderdag de echo heb gehad, daar was het vruchtje nog te zien en kreeg ik die pillen mee naar huis, ik ben in het ziekenhuis naar het toilet geweest en daar moet ik het vruchtje zijn kwijt geraakt, vier uur na het gyn bezoek is het bloeden gestopt en dat was dus ook het einde van de miskraam waardoor de baarmoeder weer dicht is gaan zitten. Op de echo van afgelopen woensdag was al te zien dat het baarmoederslijm weer 3 lagen had en dat het eitje al klaar lag en waarschijnlijk volgende week gaat komen.... De vorige miskraam ging ook al zo gek, nu weer, de verloskundige zei al dat ik zo gek in elkaar zat haha... Wij geven niet op iig, ik heb vandaag mijn ovu testjes gekregen en ga er weer vol voor, hopend dat de volgende beeb lekker blijft plakken tot 40 weken!!!