Hallo meiden, Gisteren hebben we een super mooie 20 wkn echo gehad alles was goed!! Ik wilde het geslacht wel weten maar vl niet dus heb ik ervoor gekozen om het ook niet alleen te willen weten. Misschien dat jullie iets kunnen zien op deze foto's? Ik denk het niet omdat het niet tussen de beentjes is maar dacht kan altijd een gokje wagen..
Je hebt er toch voor gekozen om het niet te willen weten? Waarom dan vandaag wel hier op foto's waar het toch amper zichtbaar op is (áls het al zichtbaar is) toch gaan vragen wat het is? Dan had je het gisteren gewoon bij de echo moeten zeggen en eerlijk moeten zijn tegen je vriend.. Als jij hebt aangegeven het niet te willen weten is de kans erg groot dat je dus geen goed shot krijgt van het geslacht. En mocht er toevallig wel een goed shot tussen zitten, dan weet jij nu dus wat jullie krijgen terwijl je vriend in de veronderstelling is dat zowel jij als hij het niet weten? Dat is toch niet leuk?
Omdat ik toch wel heel nieuwsgierig ben en het toch anders is dat als mensen een gokje wagen of dat ik het officieel zou horen van een echoscopist Daarnaast zou ik er nooit 100% op vertrouwen wat hier wordt gezegd maar dat neemt niet weg dat ik het wel zeer interessant vindt van wat anderen denken te zien. VL weet dat ik anderen vraag haha.
Bij jullie wil de een het ook wel weten maar de ander niet? Lastig hé. Het gevoel is zo sterk ben zo nieuwsgieig Het grappige is wel dat er bij de nub ook alleen maar jongen werd gezegd