Heeft iemand van jullie ervaring met het WKZ / UMCU? Ik heb daar een eerste afspraak staan bij Verloskunde om de oorzaak te vinden van mijn herhaalde vroege miskramen (rond 5 weken) ma een voldragen zwangerschap. Ik word heel snel zwanger maar het gaat ergens steeds verkeerd. Heb nooit eerder onderzoek gehad. Ik vroeg me af wat ik van de afspraak mag verwachten. En of er ervaringen zijn? Ik kan helaas via de zoek optie niets (recents) vinden.
Nee, sterkte meis! Anders gewoon even de poli bellen en vragen wat je kunt verwachten? Heb ik ook gedaan toen ik werd doorverwezen voor inleiden. Stelde mij wel gerust om te weten wat ik kon verwachten.
Ik denk dat t niet anders zal zijn als bij andere gyns. Ben je al eens bij de gyn geweest? Hoe verlopen je miskraam? Hoe lang ben je bezig? Waarschijnlijk zul je een echo krijgen ( inwendig) en bloedonderzoek. Hou er rekening mee dat dit je je volledige eugen risico kan kosten en dat van je partner.
Zonnetje2015 bedankt voor je reactie. Nee, nooit eerder bij een gyn geweest. Miskramen beginnen met bloedverlies en duurt een ruime week. Geen pillen of curettages nodig gehad. Nemen ze dezelfde dag bloed af? Begonnen in december en nu 3 miskramen verder. Heb wel een gezond kindje. Daar geen miskramen gehad. Was toen de eerste ronde zwanger. Snap werkelijk niet waar dit vandaan komt.