Uitslag combinatietest 1:110

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Feilo09, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hoi mama40, wat lief dat je aan me denkt :)

Het gaat wel redelijk, maar ik leef wel heel erg naar volgende week toe. Ik wil zo graag weten waar we aan toe zijn.. Mijn buik begint nu ook aardig te groeien, en dat brengt gemengde gevoelens met zich mee.

Voor jullie morgen dus een hele spannende dag! Hoe laat hebben jullie de echo? Van wat ik begrepen heb kunnen ze heel veel zien op de 20 weken echo. Ik ga super hard duimen voor een goede echo!
    Laat je ook even iets horen?

Liefs

2. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Hoi Feilo,

Om 9 uur hebben we een afspraak en ik hoop dat ik vanmiddag goed nieuws kan neerzetten.
    Ben ook best wel nerveus, gelukkig gaan we samen!

Groetjes

3. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ja dat kan ik me heel goed voorstellen meid! Gelukkig mag je op tijd, hoef je niet de hele dag in spanning te zitten.

Ik duim! :)

4. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ik wacht met spanning af, mama40. Mijn duimen blijven draaien :)

Ik had net controle bij de vk. Ze bood haar excuses aan voor de verkeerde info, en zou onze info meenemen in toekomstige gesprekken.

Verder bloeddruk prima en het hartje klonk krachtig en netjes. Baby was heel druk aan het rondzwemmen :)

5. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Hoi Feilo, wat fijn dat alles goed klonk en de VK haar excuses aanbood!

Hier wat minder, we gaan dinsdag voor een GUO naar de gynaecoloog.
    Er zijn 2 cysten in de hersentjes en cysten in de darmpjes gezien tijdens de echo.
    Hoeft niets te betekenen maar in combi met onze uitslag willen ze verder onderzoeken en wij ook.
    Weer geschrokken en verdrietig, vriend blijft positief gelukkig.
    We doen dat onderzoek zodat we ons misschien een beetje kunnen voorbereiden in hoeverre dat mogelijk is.
    Nog steeds willen we geen VWP dus misschien niet slim om dit onderzoek te doen maar we zitten nu eenmaal hierin dus we gaan nog even verder.
    We zijn gewaarschuwd door de VK dat het nu erg medisch is geworden allemaal en we goed onze grenzen moeten aangeven in het ziekenhuis.
    Ik ben daar toe momenteel iets minder in staat maar mijn vriend weet heel goed tot waar en niet verder we willen.
    Vrije dagen al geregeld dus we wachten dinsdag maar weer af.

Groetjes!!

6. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ah, dat meen je niet!! Ik had zo gehoopt op een goede uitslag :( hopelijk betekent het inderdaad niets, maar op deze spanningen zit je natuurlijk absoluut niet te wachten! Fijn dat je vriend er redelijk positief onder blijft, dat heb je ook wel nodig. Heb je enig idee wat voor onderzoeken ze nu willen gaan doen? Heel veel sterkte meid, ik blijf heel hard duimen dat alles gewoon goed is met jullie kindje.

7. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    We gaan voorlopig alleen voor de GUO, VWP zou ook nog kunnen als ik het goed heb begrepen maar dat doen we toch niet.
    Aan de ene kant zijn we zover dat we weten dat we dinsdag ws niet veel meer te weten komen maar we hebben besloten om toch te gaan.
    Zien we iig onze kleine weer!

Ondanks alles heel lekker geslapen, ik ben nu een stuk realistiser, kindje zit er hoe dan ook,er valt niets aan te veranderen, zeker weten gaan we het toch niet doen dus we proberen gewoon verder te gaan zoals eerder en te genieten.
    En heel raar, maar op een of andere manier lukt dat ook.

En ik heb stiekem gekeken en het lijkt toch wel veel op een jochie! Maakt me echt totaal geen drol uit, in het begin had ik een lichte voorkeur maar nu kan het me niets schelen wat voor geslacht het is.
    Maar eerlijk is eerlijk, wel leuk om te weten! Dus misschien vragen we het dinsdag toch hihi

8. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Wat goed om te lezen dat je er nu een stuk positiever in staat! :)

Wat houdt een guo precies in als ik vragen mag?

Ben benieuwd of je gelijk hebt over het geslacht! :D laat je het weten als jullie er dinsdag wel naar vragen? ;)

Mij maakt het geslacht me ook niet uit, al zou mijn vriend het erg leuk vinden om een zoon te krijgen. Maar met een dochter is hij net zo blij zei hij :)

9. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    GUO betekent: Geavanceerd Ultrageluid Onderzoek

10. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Vandaag de GUO gehad en de uitslag was helaas niet goed....
    Nu 3 afwijkingen gevonden die kenmerkend kunnen zijn voor het Down Syndroom.
    Cyste hersenen, het afwisselend groot en klein zijn van de maag. Cystes in darmen waren niet goed zichtbaar, zou een verwijde darm kunnen zijn wat dus ook kenmerkend is.

Zekerheid is er niet,alleen du vis de VWP die we niet gaan laten doen.

Aan de ene kant opluchting omdat de onzekerheid zo goed als weg is (kans is heel klein dat ons kleintje wel gezond zal zijn maar op die kans pin ik me niet eens meer vast eigenlijk), aan de andere kant ontzettende angst voor wat ons en ons kindje te wachten staat.

Veel vragen, heb al contact met de Downstichting gehad.

Even laten betijen voor zover mogelijk.......

11. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Als kleine "troost" op het laatst toch maar naar het geslacht gevraagd! Heb alleen vriendlief beloofd dit ook samen te delen en dus aan helemaal niemand te vertellen......

12. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hoi mama40,

Ik moest net aan je denken! Jeetje meid, dat is nogal wat :(
    Kan me heel goed voorstellen dat jullie bang zijn voor wat jullie te wachten staat. Ik wil je wel graag zeggen dat ik jullie ontzettend sterk vind!

Staan jullie nu wel onder strengere controle? Bijvoorbeeld extra echo's?

Hou het geslacht maar lekker voor jou en vriendlief. Jullie geheimpje! :D

Dikke knuf

13. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mama40 @ ikwileven laten weten dat ik met je meeleef. Sterkte, maar laat de angst niet overheersen.

14. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Bedankt voor het reageren meiden.

Nina:
    Ik heb een topic aangemaakt voor moeders van een kindje met Down Syndroom, zie dat jouw kindje dat ook heeft? Zou je dat misschien willen lezen?

Edit: het staat bij zwangerschapsclubs

15. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb daar inmiddels wat geschreven.

16. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Nina: dank je wel.

Feilo: ja we staan nu mee onder controle in het ziekenhuis, Krijgen over 2 weken weer een GUO (kwam ik gisteravond laat pas achter,dacht dat er een kamernummer ofzo bij stond en dacht aan een "gewone echo", beetje in de war geloof ik).
    Wanneer heb jij nou je afspraak? Is toch ook al bijna?
    Hoop niet dat je ontmoedigt bent geraakt door mijn bericht hoor, zelfs hier doet hoop nog leven!

Succes meid, ik denk aan jullie!!!

17. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hoi mama40,

Nee hoor, ben echt niet ontmoedigt, maak je geen zorgen :) spannend vond ik het sowieso al ;) heel goed dat jullie ook moed houden, je weet ook maar nooit!

Wij moeten morgen om half 9 al, heel spannend. Al vind ik de dagen erna en tot de uitslag nog spannender.

Hoe gaat het nu met jullie? Voel je je al wat rustiger?

18. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Sterkte morgen Feil.

19. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Hoi Feilo,

Ik ben naar mijn werk gegaan maar meteen terug gestuurd door mijn collega's.
    Ik wil sterk zijn maar het lukt gewoon even niet om te werken.
    Voel me nu brak en ontzettend moe, laat het maar over me heen komen, denk dat alle emoties van de laatste 8 weken sinds de eerste uitslag er uit komen.

Nu eerst aan onze baby denken en als ik daarvoor wil zorgen zal ik ook allereerst goed voor mezelf moeten zorgen.

Jij heel erg veel succes morgen,ik duim keihard voor jullie! Begrijp dat het heel spannend zal zijn de tijd tot de uitslag maar je weet het: hoop doet leven en hoop is er voor jullie genoeg!!!

Lieve groetjes

20. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    @feilo: succes vandaag
    @mama40: tjee... Neem je tijd inderdaad. Goed dat je je goed laat voorlichten.

Deel Deze Pagina