Hallo dames, Van de week heb ik hier een echo laten zien van een vruchtzakje. Ik zou daar 4,6 weken zijn... Overal zie ik mooi ronde vruchtzakjes. Op mijn echo zie ik iets duns en smals. De gyn heeft daar verder ook niets over gezegd. Nu begin ik mij dus onzeker te voelen over wat ik gezien heb! Wat zeggen jullie ervan? Alvast bedankt!
Ik denk dat het maar net is vanaf welke hoek de echofoto is gemaakt... Helaas kun je niks anders dan afwachten tot de 18e! Succes meid!
Ja zou je denken? Hij ligt wel precies op schema maar toch maak ik me druk hoor Mn testen zijn ook vaag! kijk...
Je testen zijn idd vaag... maar wel worden ze duidelijker toch? Heb je nog getest na de 2e en 3e november? Liefs!
Hoeveel dagen na je NOD zit je dan? Zolang je testjes steeds donkerder worden is de kans groot dat het goed zit, ze moeten alleen niet lichter worden!
Als je nu iets van 5 dagen voorbij je NOD zou zitten, zou je wel een duidelijke 2e streep moeten zien...(maar dat schommelen kan want in het begin schommelt je hcg ook nog erg) Je test wel elke keer met ochtendurine?
Ligt eraan hoe veel ik gedronken heb of ik 'smorgens of 'smiddags test. Testen blijven dus vaag maar symptomen steeds duidelijker. Ben ook zwanger geraakt door de pil heen... Weet jij mss of dat effect kan hebben op een test?
Kan trouwens ook minder ver zijn hoor... Ik weet dat ik 6 okt een beetje roze heb verloren met afvegen en dat af en aan 3 dagen lang. Ene dag wel en dan weer niet... toen ben ik me dus gaan afvragen of ik zwanger kon zijn. Als 6 okt een innesteling was, hoe ver zou ik nu dan zijn?
Nee de pil heeft geen invloed op je testen... Maar je hebt een echo gehad dus ik zou die termijn aanhouden. 6 okt zou dan ook geen innesteling geweest kunnen zijn, dan zou je nu al 8 weken zwanger zijn en dan zie je op een echo al een compleet kindje... Ik denk dat het gewoon nog heel pril is, het kan dus alle kanten uitgaan...maar geen ongi is natuurlijk wel al een goed teken. Hoop dat je goed nieuws krijgt de 18e! En niet teveel meer testen he, word je alleen maar gek van Succes!
Thnx! Zal proberen me niet te druk meer te maken en er van te gaan genieten. Zolang ik idd geen krampen heb of bloed verlies kan er nog vanalles gebeuren
Ik denk dat je echt niks kunt zeggen adhv deze echo. 4,6 dagen, da's nog niks, dan is het nog steeds een speldenknopje groot. Mijn vruchtzakjes zijn trouwens ook niet rond op de echo's, dat ligt er maar net aan vanuit welke hoek de echo genomen is idd. Succes de 18e, dan is er vast meer te zien!
Dank je wel voor de reacties! Geeft me me toch weer wat geruststelling We gaan maar gwn uit van het goede en hopen op een goeie echo volgende week!