Hoi, Ik had op 15 december een positieve zwangerschapstest. I.v.m. dat ik PCOS heb en clomid 50 mg heb geslikt kon ik op 29 december naar de gyneacoloog. Hier zei hij aan de hand van een inwendige echo dat ik te vroeg was en dat je niets kon zien behalve een vruchtzakje met daarin een stip. Het dooierzakje. 1,5 week later op 10 januari weer terug. Bij deze echo was er een mini vruchtje te zien. Was nog erg klein zei de echoscopiste maar omdat het kleiner was dan gerekend van dat ik de test had gedaan moest ik ervanuit gaan dat het niet goed zat. Dit zou de tweede miskraam zijn. Toch een week wachten en weer terug komen. Ze keek nog goed en het was er 1 zei ze. Op 17 januarieweer terug. Echter zagen wij met de echo dat het er twee zijn en niet 1 zoals die weer ervoor. Helaas nog geen hartje en nog steeds een mini vruchtje maar wel 2. Heeft iemand enig ideee of dit vaker voorkomt en of het kan dat het kleiner is dan zou moeten? Eerst duidelijk 1 vruchtje en dan 2 vruchtjes. De beide vruchtjes waren toen 4 mm. Volgende week weer terug omdat zowel het ziekenhuis als wij er niet zeker van zijn dat het echt mis is. Ik hoop op reacties.
Ik zit in de zelfde situatie nu alleen bij mij is het er wel 1 maar ook ik heb 15dec posi getest en weet nu nog niks zeker ben al voor 4 echo's geweest. 1ste x 28dec vruchtzak te zien. 6januari vruchtzak en dooier met het vruchtje helemaal in de wand dus kon niet opgemeten worden. 11jan weer terug toen in 1x weer alleen vruchtzak wel heel slecht echo beeld trouwens. 18jan weer geweest iets gegroeit dooierzak weer aanwezig maar ook nog geen kloppend hartje teminste het leek net of we wat zagen met ze alle maar ze kon het nog niet goed genoeg zien dus nu moet ik dinsdag weer. Ik ga er maar van uit dat het niet goed is anders had er vast meer te zien moeten zijn. Dat zij de verloskundigen die de echo maakten trouwens ook zei dacht dus ook dat dit niet goed gaat maar ze zei ook ik ben moeder natuur niet dus je weet het nooit.
Bedankt voor je reactie, Het is een onzekere tijd. Ik heb in juni vorig jaar ook al een miskraam gehad en dat was veel duidelijker allemaal. Ik moet a.s. maandag weer voor een echo en dus hopen op meer zekerheid.
was bij mij ook zo... eerst leeg vruchtzakje, dan enkel dooier dan minibeeb en kijk nu eens mijn banner ik hoop voor jullie twee dat jullie ook goed nieuws krijgen xxx