Net een echo gehad bij 14,5 dagen. Gyn dacht 2 schaamliphes te zien. Je zag 2 streepjes. Maar wat zien jullie? Heel beniwied!!
Kan er niks van maken, sorry. Moeilijk he. Bij ons is ook een meisje gezien vorige week maar er is ons toen duidelijk verteld dat dat "meisje" nog een jongen kan worden. Duss..... We moeten allemaal afwachten. Succes.
Met deze termijn kun je al best wel zien wat het wordt hoor, Ik bet 14+6 een geslachtsbepaling gehad, en reken maar dat het een jongetje wordt duidelijker kon niet
Ik ben heel benieuwd! Iemand een Idee? Of is de echo te vaag. Bij ons kun je pas een geslachtsbepaling krijgen bij 16-17 weken helass😁
nee, naar mijn idee ook niet. Anders aanzicht moet je hebben. Dus je zal helaas toch even moeten wachten.
Haha, jammer! Ik zag zelf duidelijk 2 lange streepjes. Zou dan duidden op een meisje? Gyn en ik zagen niks tussen de beentjes.
Ah oké ja je ziet duidelijk het verschil vindt ik... Bij de meiden zagen we het bekende hamgurgertje en bij onze zoon zag je toen ook al duidelijk de balzak en een piemeltje erboven. Jammer dat je er geen foto van hebt
Ik had gehoopt dat hier ook iets zichtbaars was😃 De gyn maakt vaak een echo maar niet voor geslacht natuurlikk. Ik vroeg of hij al wat zag en toen heeft hij gekeken. Hij vond 14.5 nog wel wat vroeg, dat klopt natuurlikk. 27 jan hebben we de geslachtsbepalings echo, dan weten we het zeker hopelijk. Geslacht maakt me niks uit maar ben wel erg nieuwsgierig.