Hoi naar veel ongeloof ben ik zwanger maar vind het hcg laag of is dit normaal bij 4 weken? 82.9 Ben wel ontzettend misselijk en krampjes Hoop dat iemand mij gerust kan stellen? Dit was dinsdag geprikt en gister de uitslag ze zei dat het een goede waarde was voor deze waarde maar lees veel slechte dingen .. Liefs
Bij 4 weken waarde tussen 3 - 426, bij 5 weken tussen 18 - 7340, bij 6 weken >1000. Lijkt mij dus een prima waarde om je niet over druk te maken!
Dit is een prima hcg waarde. Zoals het lijstje hierboven al aangeeft pas je daar prima in . Gefeliciteerd!
Dankjewel meiden dan ben ik gerust .. Babii ik kan jou nog van jaren geleden toen heette ik toetieee hier op het forum , wat erg van je man! Word er stil van . Gelukkig heb je je kindjes . Dan weet je waar je voor leeft ! Liefs
Geen zorgen maken! Ik dacht dat ik toen 4 weken was en ik had maar 18! De dokter zei dat het dus alle kanten op kon... Achteraf gezien was ik geen 4 weken, maar 3,5 weken. Ik heb me ook een heel weekend zorgen gemaakt, maar mijn volgende bloedresultaat was helemaal in orde. Komt vast goed!
Hoi , Dat is inderdaad een verschil De assistente zei dat ik een hoge waarde had er zijn mensen wat tussen 10-20 hebben .. Maar toch ben je zo onzeker na een mk Ik ben begonnen met utrogestan 3 x 2 tabletten hopelijk nu een blijvende zs Dankjewel voor de reacties