Dankjewel! Fijn dat je verloskundige even gebeld heeft en dat er het een en ander is opgehelderd. Ik snap dat ze wat marge nemen, maar ze zijn wel erg voorzichtig hoor! En wat raar dat ze omdat het toevallig 1 keer fout is gegaan geen uitslagen meer per telefoon doorgeven! Een beetje vertrouwen hebben in medewerkers is tegenwoordig blijkbaar ook al teveel gevraagd... Wij hadden overigens al het gevoel dat de 1e een zoon zou zijn, dus ons voorgevoel klopte! En mijn man is er helemaal super blij mee (en mijn schoonvader ook trouwens, blijft de naam iig voortbestaan hahaha) Ik leef echt ontzettend met je mee! Denk niet dat ik het nog wachten nog langer had volgehouden, want was donderdag echt al een wrak... Heel veel sterkte en uiteraard blijf ik duimen draaien voor je!!!
Dankjewel! En ze hadden inderdaad wel wat vroeger mogen bellen... Om 16:45 was ik emotioneel al helemaal kapot van de zenuwen!!! Het is nog een beetje onwerkelijk, maar merk dat ik weer durf te genieten! En het is ook zo fijn om eindelijk die buik niet meer te hoeven verstoppen en er gewoon openlijk over te kunnen praten!!!
Ken t gevoel een klein beetje. Hier kwam de uitslag van de combinatietest maar niet door. Uiteindelijk ma veel rond bellen, van t kastje naar de muur gestuurd te zijn en slechte excuses toch mijn bloed weer boven water gekregen. Hier gelukkig de meest gunstige uitslag die je voor je combinatietest kunt hebben. Maar hoe je behandeld wordt... Voor jullie ligt t heel anders omdat de spanning veel hoger is. Er hangt veel meer van deze test af. Dus ik duim mee voor een goed en snelle uitslag.
Bedankt voor jullie interesse meiden! Ik zit nu weer met spanning op de post te wachten. Maar ik verwacht nog niks. Ik denk dat ik er eind vd middag een telefoontje tegenaan gooi. Ze zeggen wel telefonisch niks door te geven, maar misschien kunnen ze alleen zeggen of de uitslag al binnen is. De spanning wordt wel steeds erger hoor. Uiterlijk maandag zou ik de uitslag hebben.... Dus missch morgen of zat bij de post. Zolang ze maar niet bellen want als ze bellen is de uitslag niet gunstig......pfffff.
Echt verschrikkelijk dat lange wachten. Volgens mij slaat je hart elke keer over als je telefoon gaat. Ik wil geen valse hoop geven, absoluut niet, maar ik heb wel de ervaring dat als de uitslagen niet goed zijn je t toch sneller hoort. Ik moest toen ook 10 dagen wachten, maar na 3 werd ik al gebeld.
het is overal anders wij konden zelf bellen na een week.Op dinsdag hadden wij kunnen bellen op maandag kregen wij om 15.30 telefoon dat het niet goed was.
Pfff nog steeds geen nieuws..... Het wordt nu wel echt zenuwslopend hoor!! Hopelijk morgen een brief! Maandag is het 2 wkn geleden. Ik heb donderdag gebeld maar ze hadden nog niks zei ze en geven telefonisch sowieso geen uitslag. Nog even geduld hebben zei ze
Oh... Heb zo met je te doen! Dat lange wachten is echt onmenselijk.... Mijn duimen blijven draaien voor je!!!