Pas was 1 van de ZP chickies bevallen van een meisje terwijl de arten 100% zeker een piemeltje hadden gezien
Had het alleen bijde nub, zowel op zp als de vk zeiden een jongen... Maar is een meid volgens de echoscopist met 16,5 Of de geslachtsbepaling wel juist was zien we denk ik pas echt bij de geboorte
Is ook leuk voor meisjes! Beetje combineren met roze of rood! Lekker hip! Bij ons hadden ze het bij de vorige zwangerschap niet goed, 2x een meisje en uiteindelijk was hij toch een jongetje. Daarom ben ik ook blij, weer zwanger te zijn van een jongen. (niet als vervanging!!) Al hadden we wel een enorm leuke naam voor een meid (lekker bewaren!!!) Soms zien ze het gewoon echt niet goed.. Bij deze jongen in mijn buik was het overduidelijk!! En is dus per zwangerschap verschillend, uit eigen ervaring.
Mijn zusje heeft tijdens de bevaling ook dr piemeltje onderweg naar buiten ergens laten liggen... de artsen waren er 100% zeker van dat ze een jongetje zou zijn... maar goed dat is dan ook wel weer 19 jaar geleden... Ze had wel een heel mooi marine blauw kamertje hahahaha
Bij een vriendin van mij ( in Spanje ) hebben ze gezegt tijdens de 20 weken echo dat ze een jongetje zou krijgen, kreeg dit wederom bevestigd met de echo van 30 weken en beviel, tot hun grote verrassing, van een meisje! Alle ziekenhuis papieren moesten veranderd worden ( de naam geef je hier al op alvorens de baby geboren is) en hadden geen meisjes naam. Schoonouders gauw de babykamer overgeverfd en alle jongetjes kleding zo veel mogelijk vervangen voor meisjes kleding. Maar ik weet alleen niet of zij het zelf verkeerd begrepen hebben omdat ze nauwelijks spaans spreken of verstaan. En het verschil tussen niño of niña niet echt groot is. Want het lijkt me héél sterk dat dit tot twee keer toe verkeerd beoordeeld is.......
Dat is toch zo raar eigenlijk dat je 3 echo's hebt gehad bijvoorbeeld en nog is het niet wat ze hebben gezegd... Lag het kindje dan steeds gewoon erg ongunstig? Heb je het niet goed gezien gekregen? Want tijdens alle echo's bij m'n dochter was het heel overduidelijk en kon ik het ook echt goed zien.
ja hier was mijn zoon echt 100% een dochter volgens jan koning pas met de 20 weken was het in eens ene jongen en zat mijn gevoel dus echt goed. ik kon het niet geloven dat het een meisje was ik wist zeker een jongen hahaha mijn dochter liet het gewoon niet zien pas met 22 weken kregen we uitsluitsel dat het een meisje was en zij was echt een meisje
Ik ben ook benieuwd waroom die vergissingen- door dat kindje niet goed ligt en het geslacht moelijk te zien of door apparatuur of door dat piemeltje nog niet helemaal af? We kregen geo op 19.3 en 19.5 weken en eerste zei dat het geen prioriteit is en specifiek kijken doen ze niet maar toch gekeken snel en ze dat ze maakt er meisje van maar zonder garantie. Twee dagen later net iets betere apparaat en andere vrouw- ze ze overduidelijk een meisje en we hebben uitvergrotte foto gekregen van schaamlipjes Maar toch ben ik niet overtuigt terwijl kast vol roze kleding ligt
Ik heb de hele zwangerschap gehoord dat het een jongetje zou zijn. Geslachtsbepaling op 17 weken in een echoburo. Mijn gyn wilde het niet bevestigen met 20 weken, wan de baby lag verkeerd. Ik werd op genomen met 26 weken en toen weer door de Co. Bevestigd. Toen op 32 weken door een laatste kaars Co. En toen op de dag voor de keizersnede door de hoogste Gyn. Gelukkig hadden we voor 17 weken al een meisjes naam. En was onze uitzet niet überblauw.
Mijn vader werkt zelf in Ultrasound en aangezien hij echoscopisten, verloskundigen en artsen traint wist hij te vertellen dat een schrikbarend aantal niet juist scant en dat dit soort fouten dus regelmatig gemaakt worden.. Verkeerd scannen, niet goed kijken of te snel oordelen... Onofficieel maakt hij de mijne dus maar, haha
Pfff ik ben hier echt bang voor! Niet dat een jongen minder welkom zou zijn hoor, maar je stelt je erop in. Kleertjes zijn op meisjes gericht en de babykamer wordt roze. De babykamer gaan we pas na de 20 weken echo schilderen/behangen.
och das mn grootste angst he Niet dat het andere geslacht niet goed is, is net zo welkom, maar je stelt je er op in he. Met de 20 wekenecho twijfelde de vk geen seconde, met de pretecho (andere echoscopiste) weer bevestiging zonder dat ik gezegd had wat de vk dacht en 2 weken terug weer bevestigd met de groeiecho...maar toch he
Het kan echt!! Bij een kennis van mij werd 3 keer een jongen gezegd. Ze had alles blauw ... beviel van een dochter!!