hay hay heb vandaag me eerste echo gehad mijn baarmoeder zag er heel mooi uit , ook de weken klopte aan de baarmoeder alleen de was bijna geen vruchtje te zien ze zag wel iets aan de kant zitten maar het is zooooooo klein dat ze niets kon zien verder begin me wel zorgen te maken , want bij me vriendinnen zagen ze al hartjes kloppen enzo moet ik me zorgen maken , moet 29 dec. weer voor een echo en hopen dat ik dan meer zie liefs
ja idd. want uitwendig was er bij mij met 9 weken haast nog niks te zien omdat het erg diep lag. en ben nu bijna 33 weken dus.....
Dan kunnen ze heel vaak nog niets zien hoor! Bij mij konden ze dat toevallig wel, maar ze zeivan te voren al dat dat meestal niet het geval is. Wel een beetje vreemd dat ze niet even inwendig is gaan kijken. Nu moet je nog best een tijdje wachten. Ik weet niet of je een beetje mollig bent, maar de echo moet ook door een vetlaagje kijken. Dus als je wat molliger bent is het ook wat slechter te zien.
vandaar dat er nog niet zoveel te zien was, maak je geen zorgen, de meesten krijgen met 7 weken namelijk een inwendige echo en dan zie je inderdaad het hartje kloppen etc. 29 december is er vast veel meer te zien en je baarmoeder lag mooi op schema qua groei dus dat is goed nieuws!
bedankt voor jullie reacties @valentijn1980 ik ben helemaal niet mollig weeg juist te weinig dan teveel ben zelf 1.75 en weeg 55 kilo ik wacht het nu maar gewoon af , het zou vast wel goed komen dank je wel allemaal liefs miriam
als er iets niet zou kloppen zou je dat wel gehoord hebben! Het is allemaal ook nog erg klein en pril dus dat klopt wel. En ja uitwendig is het minder goed te zien als inwendig! Ga gewoon lekker genieten meid. En gefeliciteerd
Hey Miriam, Zou je hier ook nog even kunnen reageren op je eigen onderwerp? Er zijn heel veel dames benieuwd hoe het met je gaat. Groetjes, LX