Ziet hij er anders uit dan de andere? Ik zou gewoon de verloskundige even bellen als ik jou was. Daar zijn ze voor hoor! Succes.
Bij de eerste had ik met 20 weken de vlekken in m'n shirt... Ik kwam thuis en manlief zei goh, ben je blij me te zien of ben je lek? Ik had t niet eens door gehad, blij dat ik een jas aan had buiten, schaamde me dood... Nu ben ik 5 weken zwanger en m'n melkklieren zijn volop in productie. Er komen nog geen druppels uit ofzo, zo extreem is t nu ook weer niet, maar dat gaat echt niet tot 20 weken duren... Gaat het bij jou om 1 tepel of allebei je tepels? Zou ook best kunnen dat er een melkkanaaltje verstopt zit, en dat je nu al last hebt van een beginnende borstontsteking... Tructje dat ik van mijn kraamverzorster heb zou misschien kunnen werken. Je neemt een katoenen zakdoek (zo'n opading) en vouwt m dubbel. Die driehoek rol je vanaf de punt op, en van dat rolletje maak je een donut met een gat ter grootte van je tepel (niet tepelhof). Dit doe je in je bh tussen je tepel en zoogcompres. Het idee is dat het zoogcompres dan niet tegen je tepel komt, en je tepel aan de lucht kan drogen. Ziet er niet uit dus zou geen strak shirt aandoen, maar wie weet werk t bij jou ook wel. Je moet wel elke keer de zakdoek na t wassen strijken om de laatse bacteriën te doden zei ze. Hoop voor je dat de lekkage nu betekent dat de borstvoeding straks meteen goed gaat!
hooi! ik heb ook ontzettende gevoelige/pijnlijke tepels.. als ik buiten ben maakt het niet uit hoe warm ik aangekleed ben, het lijkt net of dat mn tepels eraf vallen. ik deed zelf wattenschijfjes in mn bh om de pijn te verzachten maar dat hielp niet. tijdens de tweede controle bij de v.kundige kaartte ik dit aan want het deed zo een pijn maja het hoort erbij zei ze en er is eingelijk niks aan te doen..gewoon doorbijten