uitslag combitest slecht

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Hansje123, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Meiden er zijn niets geen chromosoomafwijkingen gevonden.
    Pffff.... we hebben gisteren echt staan janken in elkaars armen. Nu weer proberen vertrouwen te krijgen en te genieten. De 20 weken echo zak nog even spannend zijn net als bij jullie Petra2278

2. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    Harstikke fijn zeg!!! Wat een opluchting!
    Nu op naar de 20 weken echo, t is allemaal zo veel meer kwetsbaar nu he?
    Wij gaan morgen aan iedereen vertellen dat ons 3e kindje een meisje is, maar t is een dubbel gevoel; want de 20weken echo moet nog komen, stel dat t kindje iets ergs mankeert........

Maar goed, een zwangerschap is er ook om van te genieten, en zekerheid heb je nooit in het leven, dus ook niet in een zwangerschap. Maar niet teveel bij stil staan en nu eerst even op adem komen en genieten.
    Dat doe ik ook, ik heb al roze sokjes gekocht en een roze setje kleding, mar bewust wacht ik met de babykamer.....nog even een paar weken...

Ga dus nu genieten! Je hebt het niet in de hand! Zorgen maken we ons toch wel, dat doet iedereen denk ik wel richting de 20weken echo....

Liefs!

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Petra, ja was echt een hele opluchting. Je verwacht het eigenlijk niet meer na zoveel slecht nieuws. Oh wat leuk dat jullie 3e kindje een meisje is. Super leuk na 2 jongens. Wij gaan waarschijnlijk volgende week voor een geslachtsbepaling, ben benieuwd. Heerlijk hoor om dan toch wat roze te shoppen. Wanneer heb je de 20 weken echo? Heb jij trouwens voor de vlokkentest ook nog een uitgebreide echo gehad of niet? Wij wel namelijk en daar zag alles er goed uit.

4. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Vandaag uitslag gekregen van de vruchtwaterpuntie gelukkig alles goed en krijgen een mannetje . Nu eindelijk genieten

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Fijn dat alles goed was. Nu idd proberen te genieten
    Leuk dat je een boy krijgen

6. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Hallo Hansje123,

Ik had je topic even opgezocht om te kijken hoe het met je gaat! Wat fijn om te lezen dat alles goed gaat! En leuk een jongetje! Geniet ervan!!!

7. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    @corina: waarom een geslachtsbepalingsecho? je kan toch ook het ziekenhuis bellen en vragen naar het geslacht? dat wordt namelijk standaard bekeken bij ALLE chromosomenonderzoeken...........

100% zekerheid.....

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Petra i know. Maar heb eigenlijk ff genoeg van ziekenhuizen.
    Maar kan je dat dan opvragen ofzo? Of zeggen ze dat gelijk als je belt

9. Mamma 2 Boys

Mamma 2 Boys Actief lid

23 jan 2006
    145
    0
    0
    Volgens mij kun je gewoon bellen inderdaad Corina !
    Jee...........1 belletje ? :D

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hhmm... ben toch maar aan het kijken, maar zijn zoveel telnr.
    Ben nieuwsgierig geworden hihi

11. Mamma 2 Boys

Mamma 2 Boys Actief lid

23 jan 2006
    145
    0
    0
    Nou dat kan ik me voorstellen, gewoon 1 nummer bellen, uitleg geven en dan verbinden ze je echt wel door !! hihi ! Doen !!

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    4x gebeld eindelijk een goed nummer te pakken. Blijkt dat ze het niet over de telefoon mag zeggen. Grrrr.... Maar zowel de gyn als de huisarts hebben wel een brief gekregen met het geslacht. Uitgerekend bij de gyn zijn we net geweest. Huisarts dus morgen maar even bellen

13. Mamma 2 Boys

Mamma 2 Boys Actief lid

23 jan 2006
    145
    0
    0
    Oke !!!! ooooooooooooh wat spannend !!!!
    Bij mij vertelde ze het toen wel over de telefoon ....maargoed ergens snap ik het wel .

14. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    bij ons vertelden ze het ons VOOR de vlokkentest, dat ze de geslachtschromosomen standaard bekijken en het geslacht dus bekend is maar ze het niet standaard vertellen, je moet er wel zelf naar vragen.
    ik heb er later voor teruggebeld, gewoon naar de balie waar je je ook moest melden voor de vlokkentest, gewoon ergens beginnen met bellen, ze verbinden je vanzelf wel door ;)
    mooi kadootje toch, na al die stress!! (dat vonden wij wel:))

15. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Zo... één telefoon gepleegd en we weten het.
    Alleen durf ik het hier nog niet in het openbaar te zetten, want word een soortje gevolgd door familie. MAar ben helemaal blij!!

16. Mamma 2 Boys

Mamma 2 Boys Actief lid

23 jan 2006
    145
    0
    0
    Oooooooooh wij willen een prive bericht !!! kan dat ??

17. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Petra wanneer krijg jij de 20 weken echo?

18. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    @corina: je krijgt een meisje!!! wat leuk. Gefeliciteerd.

de 20weken is volgende week vrijdag.......erg spannend, tel de dagen af...als het maar geen andere afwijkingen heeft..

want een vriendin van mij kreeg vorig jaar te horen met de 20weken echo dat 1 long afwijkend was en t is idd een zorgenkindje (nu inmiddels 8mnd oud) wat al geopereerd is en zondevoeding krijgt...

een andere kennis heeft vorige week een vroegbevalling op 19weken gekregen, kindje overleden....

t is allemaal niet zo vanzelfsprekend....bbrrr....
    genieten doe ik dus tussen het zorgenmaken door...

wanneer heb jij de 20weken echo?

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oh spannend!! Wij hebben m 26 maart pas, dus duurt nog wel even. Ja wij krijgen idd ook een meisje.

Jeetje, dat zijn 2 niet leuke ervaringen zo dichtbij. Dat maakt je dan toch heel angstig hè. Probeer ook te genieten maar blijf het nog heel spannend vinden tot die 20 weken echo

Deel Deze Pagina