Het kan zeker zin hebben dan, maar helaas geen garanties. Maar het zou inderdaad prettig zijn als je het dan nu zou weten ipv morgenochtend pas. Hopelijk negatief!
Ik hoorde dat als je eenmaal via DigiD heb gekeken dat je dan geen telefoontje meer krijgt. Weet niet of dat standaard regel is, maar ik ben nooit gebeld
Dit is idd zo. Hier bijna altijd in de nacht de uitslag. Je krijgt een mail dat de uitslag er is en te zien is op coronatest.nl Maar vaak staat de uitslag dan al op die site.
Yup.. hier kregen we de uitslag van mijn man rond 05.00 uur. 2 dagen later de rest laten testen en die uitslag kwam rond 04.30 En gisteren nogmaals 3 personen laten testen en de uislag kwam vandaag rond 04.00 uur. Dit waren dus de mailtjes met de mededeling dat de uitslag bekend was. Allemaal snachts.
Afgelopen nacht om 3.10 de mail. Uitslag voor dochter, negatief. Gisteren om 18.30 getest dus echt heel erg snel
Oh dat is heel snel. Wij hebben middelste net laten testen om 9 uur dus ik hoop ook vannacht zodat hij eventueel morgen naar school kan (en de schoonmaakster gewoon kan komen. I know first world problems maar ik heb haar al 2 x moeten afbellen )
Ja echt heel snel. Gisteren ging ik om 15 uur inloggen voor een afspraak en we konden al om 18.30 terecht en dan zo snel de uitslag. Morgen is ze jarig en dan vinden we het toch wel fijn om het uit te sluiten dat het geen Corona is.
Hier ook een aantal keer 's nachts de mail gekregen dat de uitslag bekend is en via Digi-d in te zien is. De laatste keer dat onze tweede dochter is getest, heb ik geen mail gekregen toen de uitslag bekend was. Sindsdien log ik steeds in als er iemand getest is, zodat ik niet tot sint-juttemis op die mail zit te wachten terwijl de uitslag er al lang is. Maar dat is maar 1x gebeurd, alle andere keren gewoon een mail gekregen dat de uitslag bekend is.