Uitslag cryo Radboud

Discussion in 'MMM clubs' started by Roos02, Sep 8, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kramertje

Kramertje VIP lid

Apr 4, 2019
    7,310
    5,889
    113
    Female
    Ja klopt hoor, in Nederland hoor je vaak dat 1 op de 10 cryo’s niet goed ontdooit. Dus inderdaad 90% ontdooit goed. Heb er zelf maar 2 gehad en beide goed ontdooit. Maar mega spannend is het wel. Je houdt van te voren toch “rekening met”.

2. Melissert

Melissert Bekend lid

Jul 3, 2021
    762
    589
    93
    Female
    Waar was jou behandeling? Nederland ook? Oke dus moet ik er dan maar gewoon vanuit gaan dat ik er sowieso 1 van de 3 ga missen? Ik kan zelf nogal een doemdenker zijn.. (1 van me slechte eigenschappen) dusja ik denk dat ik al blij ga zijn als ik er 1 over heb.

3. Kramertje

Kramertje VIP lid

Apr 4, 2019
    7,310
    5,889
    113
    Female
    Ik heb 5 pogingen gehad bij MCK Leiderdorp, 1 poging in het UZ Gent en 1 poging bij C&C in Duitsland. Onze ECD poging was in Spanje.

Hahaha nee niet doemdenken! Deze 3 ga je niet nodig hebben en zowel dan ontdooien ze gewoon goed :thumup:

4. Melissert

Melissert Bekend lid

Jul 3, 2021
    762
    589
    93
    Female
    Ik ga er helaas 1 van de 3 nodig hebben. Het is zo stom vandaag was me test datum en me ongesteldheid is al weer over... Maar laten we iig niet hopen dat ik ze alle 3 nodig heb ja...
    Oke dus je bent een beetje door Europa heen gegaan. Het is je iig gelukt :) ❤️

5. Kramertje

Kramertje VIP lid

Apr 4, 2019
    7,310
    5,889
    113
    Female
    Dan duim ik heel hard voor je dat de aankomende terugplaatsing jullie gouden embryootje van zijn ❤️

Ja we hebben er een aardige “wereldreis” opzitten. We hebben onze grenzen aardig verlegd, maar heb het met veel liefde gedaan voor onze kleine jongen ❤️

Share This Page