We gaan ervoor!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chantal6790, 8 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal6790

chantal6790 Actief lid

13 mei 2013
    368
    10
    18
    Al zolang ik mij kan herinneren heb ik altijd gedroomd van een groot gezin. paps, mams en 3 kindjes, mijn man heeft ook altijd 3 kinderen gewild. Ons zoontje was absoluut niet het makkelijkst kindje en daardoor hebben we een tijd lang getwijfeld willen we er wel weer aanbeginnen. een paar maanden geleden werden mijn kriebels om toch weer een kindje te krijgen steeds groter. toen begonnen de praktische bezwaren. we hebben een opel agilla hoe gaat dit passen. komen we wel rond? zolder verbouwen? ondanks alles ja schreeuwde toch besloten het uittestellen.

totdat pas geleden we het er spontaan over hadden hoe mooi het zou zijn om nog zoon kleintje te hebben die de armpjes om je heen slaat, die huilt omdat hij/zij bij je wil zijn, die eerste woordjes en voor mij de spanningen omtrent de testen, het moeders voor moeders en het getrappel en de echo's ooooh het is zoveel. maar we keken elkaar aan en we zeiden ja met grote glinster ogen besloten we er voor te gaan. financieel kan het, de zolder komt in orde, de auto? ach dat komt vanzelf wel.

ik ben door het dolle heen ik kan niet wachten en zelfs een naam voor een dochtertje ligt al een jaar lang klaar.

bij beide zwangerschappen heb ik altijd doorgerookt onder het mom ach ik ben ook wel groot geworden. de 1ste zwangerschap was drama met zelfs een ziekenhuisopname voor zwangerschaps vergiftiging maar de 2de was fijn van begin tot eind (naja geplande keizersnede omdat de 1ste met spoed keizersnede werd, mevrouw liep vast in mijn bekken) ondanks ik weet de 3de een keizersnede gaat worden kan ik niet wachten, er is nog helemaal niks nu maar ik kan niet wachten tot hij/zij in mn armen ligt.

nou ik ga nooit weer het gezondheid van mijn kind op het spel zetten door te roken. de enigste eis die mijn man stelde (ik ben sinds 1 okt. gestopt met roken) zodra ik weer een sigaret aansteek, moet ik direct weer aan de pil. ik ben het hier onwijs mee eens. Mijn zoontje is 3 dagen na zijn geboorte opgenomen een aantal dagen omdat hij niet aankwam en zijn temperatuur niet omhoog ging. er is ons verteld het opstart problemen waren door de keizersnede en dit soms voorkwam, maar nooit wil ik zoiets mee maken of erger doordat ik onverantwoord die dingen doorpuf!!! ik zelf voel me er nog schuldig om namelijk wie weet was het andes als ik niet gerookt had.

Anyway. lang verhaal, saai misschien maar ik ben zo enthousiast nu. ook al duurt het misschien nog wel een jaar of langer misschien lukt het wel helemaal niet de voorpret is al geweldig.

2. Knuff

Knuff Actief lid

24 sep 2015
    157
    1
    16
    Wat leuk! Succes!!

3. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Veel plezier met de voorpret, hopelijk is het jullie gegund. :)

4. Zeepje3

Zeepje3 Niet meer actief

Leuk, succes!!

5. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.910
    387
    83
    Wat leuk! En goede beslissing om niet meer te roken. Moeilijk zal het zijn maar brengt zoveel schade voor je kindje!
    Spannend hoor!

6. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Wat leuk Succes heb altijd 3 kindjes gewild we zijn nu in de eerste ronde voor en 3e wondertje. Knap van je dat je gestopt ben met roken dat is zo'n mooi wondertje toch ook zeker waard. :D Duimpjes op dat je snel zwanger mag zijn.

Deel Deze Pagina