Sorry ben ik weer met een topic (hoezo overbezorgde moeder, heb dit bij de andere 3 nooit gehad). Ons meisje wil sinds gisteren amper eten en drinken. Ze heeft gisteren 4 flessen op van 60 cc en haar fruithap hoefde ze ook niet. Nu was gisteravond aan het werk en volgens mij man heeft ze toen we redelijk haar groente op (kan nooit meer dan 100cc geweest zijn, want meer zat er niet in het potje, maar voor haar doen is dat goed). Vandaag weer precies hetzelfde vannacht om 2 uur nog een flesje geprobeerd te geven weer 60 cc en vanmorgen om half 8 weer 60 cc en weer geen fruithap. Ook slaapt ze erg vee, wat ik niet van haar gewend ben. Als ze wakker is ze wat huilerig dan anders, maar heeft verder geen koorts en speelt ook vrolijk. Ben dan zo eentje die bij haar dus meteen in de stress schiet, want ook al weet ik dat het niet de hersendruk meestal pas na een jaar op kan gaan lopen, vind ik het niet prettig als ze zo is. ( ze heeft craniosynostose) Het zal wel gewoon de slinger van een buikgriepvirus zijn of haar verkoudheid waar ze last van heeft. Maar ja deze mama is dan gelijk overbezorgd.
Maaar gezien de leeftijd, bied je haar alleen melk aan of ook ander drinken??? want onze meid wou op die leeftijd echt niet meer zoveel flessen, was al blij als ik er 2 inkreeg en zoveel at ze toen ook nog niet
Hier hetzelfde verhaal. Mijn zoon is verkouden, drinkt weinig, slaapt veel (dat doet hij normaal ook), is verder vrolijk maar de laatste dagen veel huilen. Gisteren voor de zekerheid meegenomen naar de ha, niks aan de hand. Behalve dat hij vocht vast houd door zijn verkoudheid, waardoor hij minder drinkt. Dus heeft hij genoeg aan en halve fles.
Ze krijgt inderdaad alleen nog flesvoeding. Heb laatst diksap geprobeerd maar dat wilde ze niet. Ze is normaal gek op de fles en het is geen grote drinker (120cc), Kan straks thee proberen kijken of ze dat lust.
ja dat kun je altijd proberen toch?? bij ons ging de kleine pas meer drinken toen we echt stopte met de melkflessen, vond het eerst ook spannend omdat ik bang was dat ze niet genoeg vocht binnen kreeg maar uiteindelijk niks erg, ze ging vanzelf mer drinken komt wel goed hoor!!