Hoi, Een vraagje: hoe vallen de luiers van Pampers, maat 2? Liefst in vergelijking met Kruidvat. Ik weet dat bv Etos groot valt en ben nu benieuwd naar Pampers. Mooie aanbieding gezien maar zoon zit op het randje van maat 2 en 3 dus wil even checken of het gaat passen
Je kan altijd pakken ruilen he, voor een grotere maat (oh dat heeft natuurlijk geen zin als ie op het randje van maat 2 zit.. doh haha) Maar ze vallen wel meer als die van het Kruidvat
Ik gebruik ze nu voor mijn ventje van 62 cm (en rond 5600 gram). Ik vind ze beter dan die van de etos die ze op het kdv gebruiken. Het komt voor dat die doorlekken, heb ik bij pampers 2 nog niet gehad. Ik vind ze zelfs beter dan de nachtluiers van pampers! Voolopig kan hij nog in maatje 2, de "stickertjes" gaan nog bijna over elkaar heen.
Ik had proefpakket pampers 1 te groot Toen had ik kV 1 daarna kV 2 maar te groot. Proefpakket pampers gehad van mt 1 en die toen prima... Na kV 2 kV 3 gedaan dus helaas niks met pampers 2 maar 1 vond ik te groot ivm kv1