Vtech Zoef Zoef Dieren

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Wihe, Mar 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wihe

Wihe Actief lid

Nov 24, 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lady's,

Ik zag iets leuks, of het leek mij in ieder geval leuk.. of het leuk is wil ik graag van jullie horen.

Ervaringen met de Vtech Zoef Zoef Dieren? Ze kunnen gekoppeld worden aan de Toet toet auto's en de sensoren herkennen dan ook welke dieren erop staan. Maar kunnen die dieren nog andere dingen? een auto rijdt.. een dier loopt..? maar dat vind ik nergens terug.

Hier een linkje: VTech Zoef Zoef Dieren | VTech Speelgoed

Ik zag dat ze in Belgie al te koop zijn, in NL volgens mij het najaar 2014

Ben benieuwd wie ze al heeft of er wat vanaf weet :)?

2. Sabien87

Sabien87 Nieuw lid

Mar 13, 2014
    3
    0
    0
    NULL
    Apeldoorn
    Onze zoon heeft de toet toet auto's en nu ze eerste zoefzoef dier gekregen.
    Hij is er echt helemaal gek van, hier zijn het vooral de muziekje die nu nog in de smaak vallen echt spelen
    Doet hij nog niet er mee.
    Ze doen niet meer dan rijden als je ze heen en weer doet
    En dingen zeggen, en verschillende liedjes maar ik vind ze wel leerzaam.
    Het is wel soms heel fijn dat er een uit knopje opzit ;)

3. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Het is dat dochter net jarig is geweest, anders had er ze zeker op haar verlanglijstje gezet. Vraag me alleen wel af wat de prijs is, kan ze bij bol.com alleen vinden zonder echt beschrijving/foto, zoefzoef assorti voor 19,99
    Ik las ook ergens dat er binnen enkele maanden ook nog iets extra's voor de zoefzoef dieren uitkomt, zal dat een dierentuin zijn, ipv garage.

We twijfelden ook over de garage, maar kregen veel commentaar dat dat voor jongens was, dus uiteindelijk niet gekocht, dit lijkt me erg leuk voor meiden en jongens.

Oh ja, in Duitsland zag ik trouwens dat er ook een meisjes garage van toettoet nieuw is, dus die zal ook nog wel deze kant opkomen.

4. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

Oct 23, 2011
    714
    0
    16
    Zag de zoef zoef dieren vandaag bij de Bart Smit liggen met probeer opstelling. Vond ze niet zo heel leuk :).

Maar na de opmerking over de roze toet toet garage ben ik helemaal enthousiast! Zat al een tijdje te twijfelen of ik voor mijn meisje 1 zou halen want bij haar neefje vind ze het zo leuk maar nu wil ik de roze :p. Heb een mail gestuurd naar Vtech wanneer en of deze ook nog in Nederland komt. Als ik reactie heb laat ik het weten.

Share This Page