uitslag gehad van de kinderarts : lymfoedeem

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Musty, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ze heeft gebelt
    ze was niet zo blij met me ;):)

enfin t is nu duidelijk dat t om milroy oedeem gaat (is een primair oedeem) en wordt al ontwikkelt tijdens de zs

donderdag naar de fysio, die gaat niet behandelen maar oordelen en verder sturen, wel gaat zij 'begeleiden' mbt evt ontwikkelings problemen maar dat zal dan in samenwerking gaan

tja, denk dat ik donderdag nu maar afwacht

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zo we hebben eindelijk volgende week een afspraak
    heb gewoon weer gebeld ivm de nachten en dat ik ronduit ao vind dat t maar zomaar 'effe' door de tel allemaal moet
    nadat ze doorhadden dat ik alleen dwarser ging liggen was er spontaan een gaatje vrij in t overvolle rooster

3. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Jeetje musty wat sneu voor md. Heel veel sterkte.
    En goed dat je doorzette met die afspraak.

4. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Maar dat is erfelijk, is het vaker in de familie voorgekomen?

Ja veel anders kun je niet doen vrees ik... maar wel vreemd dat je nu eerst naar een fysio moet en die gaat je weer verder sturen, is alleen maar extra tijdverlies, lijkt mij?!

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ kruimel ... voor zover ik weet niet .... van mijn kant uit ken ik t niet van de kant van mn vader
    de kant van mn moeder geen contact mee en die houden dat soort info ook heel erg fijn geheim :x

van mn mans kant uit mn schoonouders zelf niet (zijn ook al op leeftijd en gescheiden) kant van mn schoonvader kennen we verder niet op enkeling na, kant van schoonmoeder... die heeft totaal geen familie meer

enige wat ik beetje kan bedenken
    ik heb wel last van vocht in benen maar das alleen zomers, mn zusje idem... mn moeder ligt met dystrofie bij tijd en wijlen zijn dr benen zeer opgezwollen van vocht en moet gezwachtelt worden of kous over gehele been aan, ze heeft ook problemen gehad met beenwonden maar dat kan ook weer van de dystrofie zijn dat t niet wilde genezen en alleen erger werd

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Heftig hoor...
    Hopelijk valt t allemaal mee.
    En heeft MD niet teveel last ervan:(

Zo zielig bij die kleintjes!

Deel Deze Pagina