uitslag gezicht na stoppen pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door jope, 8 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jope

    jope Actief lid

    30 nov 2005
    108
    0
    0
    holland
    Hoi,
    Ik ben half november gestopt met de pil en heb sindsdien kleine uitslag plekjes rond mijn ogen. Ik gebruik bijna geen make-up en wat ik gebruik gebruik ik al jaren en nog nooit uitslag van gehad.
    weet iemand of dit ook met het stoppen van de pil te maken heeft. heeft iemand dit ook gekregen.

    gr Jope
     
  2. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    het kan idd met het stoppen van de pil te maken hebben, heb het ook gehad, is nu weer helemaal weg.
    je kan een paar dingen doen;
    * goed reinigen s'ochtends en s'avonds ookal gebruik je geen make-up.
    * brandnetelthee drinken, heeft bij mij heel goed geholpen, dat is bloedzuiverend. niet zo heel erg lekker maar met honing erin is het goed te doen!
    pukkeltjes zijn weg maar drink het nog steeds, dus echt niet zo vies!
    succes ermee,
    kiefs bianca
     
  3. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    ik kreeg weer last van pukkeltjes na het stoppen van de pil :( ook niet leuk maar we moeten er wat voor over hebben he
     
  4. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Tja...dan heb je er hier nog zo een ik heb ook weer last van pukkeltjes is niet altijd fijn maar zoals Sanne zegt je moet er wat voor over hebben hihi!
    liefs, misspuma
     
  5. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Hey Miss Puma,

    Ik ben begin november gestopt met de pil en heb de eerste maand behoorlijk last van pukkeltjes gehad :cry: (nu niet meer trouwens)

    Waar ik ook opeens weer last van kreeg (en nog steeds heb) is een zeep allergie, dat had ik vroeger ook maar is heel lang weg gebleven. Nu achteraf denk ik dat het weg is gegaan toen ik met de pil begon maar ik heb toendertijd het verband niet gelegd! Nu is mijn allergie echt heftig, op een nieuwjaarsborrel zat mijn hele gezicht onder de vlekken omdat ik iedereen 3 kussen gaf bij mijn nieuwjaars wens :cry: Ik liep echt voor schut!
     
  6. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Oh sorry bedoelde Jope natuurlijk ha ha tis al laat :D
     
  7. Basantie

    Basantie Lid

    28 dec 2005
    11
    0
    0
    Den Haag
    Hoi,

    Ik heb daar dus ook last van, van pukkeltjes, maar dat komt dus doordat ik gestopt ben met de pil pfffffffffff...... heb ik dat weer.
     
  8. jope

    jope Actief lid

    30 nov 2005
    108
    0
    0
    holland
    Hoi,

    Ik heb steeds meer uitslag in mijn gezicht. Het zijn geen pukkels. nu dacht ik opeens. Ik ben niet alleen gestopt met de pil maar begonnen met foliumzuur.
    Wat denk je wat ik lees in de bijsluiter. dat je een overgevoeligheidsreactie kan krijgen in de vorm van huiduitslag!!!!!
    Dus ik ben vandaag al naar de apotheek geweest om te kijken of zij een oplossing weten. Die raden me aan om naar de huisarts te gaan.
    Dus ik ga morgen proberen een afspraak te maken want het jeukt aardig in mijn gezicht...

    ik laat het jullie wel weten als ik meer weet...

    gr Jope
     
  9. jetaime

    jetaime Actief lid

    24 okt 2005
    368
    0
    16
    Gelukkig heb ik geen huiduitslag van het foliumzuur, maar ik heb dus echt wel serieus last van pukkels gekregen. Ik ben de pil gaan slikken omdat ik zoveel pukkels had. Die zijn helemaal weggegaan, maar nu komt het langzaamaan weer terug. Het wordt bij mij dus steeds meer. En het zijn geen kleine pukkeltjes, ze vallen best op.

    Heb dus vandaag na het lezen van dit topic ook maar reinigingsspul gehaald en ik hoop dat het helpt.

    Beetje stom, maar ik krijg ook pukkels op mijn rug hebben jullie dat ook?

    Liefs Steffie
     
  10. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik heb het ook hoor, en ben er meer gevoelig voor na het stoppen met de pil. Niks raars dus.
     

Deel Deze Pagina