uitslag hcg bloed

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lola82, Jan 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Bij mijn huidige zwangerschap was mijn hcg rond de 4 weken en 4 dagen iets van 600 en dat was volgens de desbetreffende gyn verhoogd en ik werd voorbereid op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en werd me zelfs al verteld dat ik snel geopereerd moest worden of ik zou een lichte chemokuur moeten ondergaan.
    Zie mijn banner...

Ik hoop dat jij inmiddels goed nieuws hebt gekregen en dat je hcg gestegen is. En je huisarts moet niet van die uitspraken doen zeg...pfff...

2. Lola82

Lola82 Bekend lid

Oct 28, 2009
    852
    0
    0
    Lola heeft geen mola :):)

Nu kan ik er om lachen, daarnet voelde ik me heel klein!

Heb net gebeld - hcg was nu 456 (dus vergeleken met maandag 121 goede vooruitgang) - klopt perfect met datgene wat ik gehoopt had:

za: 1 pos en 1 neg test (hcg dus wellicht randje 25)
    ma: bloed hcg 121 (x4 vergeleken met zaterdag)
    do: rond de 480 (121 x4 vergeleken met maandag)
    ------ 456 in realiteit

telefoniste vertelde gelijk dat ik binnen 2-3w eerste echo moest inplannen bij gynae.

ben dus heeeeeel blij! :D

maareuh, over de aanpak van de huisarts ben ik ECHT NIET te spreken.. ik zoek me dus bij deze ook een andere! mensen zo onnodig ongerust maken, je zou er een miskraam van krijgen!

X

@romy: dus het is wel goed gekomen bij jou dan? je loopt op je einde nu zie ik!

3. Trees

Trees Niet meer actief

Lola wat een ontzettende mooie waarde! Van harte gefeliciteerd!. Ziet er hartstikke goed uit en zet die huisarts van je bij het vuilnis ;)

@Romy ik had bij 4+1 ook een hcg-waarde van 669 en dat was volgens mijn gynaecoloog bovengemiddeld, maar volstrekt normaal. Apart dat verschillende gynaecologen daar dan verschillende meningen over hebben. Jij wordt voorbereid op een bbz en ik werd gefeliciteerd bij deze waarde :(.

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

@Lola, gefeliciteerd meid! En ik zou je onvrede zeker bij je huisarts uiten.

@Trees: ja gek he, hoe artsen allemaal verschillende dingen zeggen. Maar zij concludeerde dit omdat ik best veel pijn had op 1 plek in mn buik en ze ook een beetje vocht bij de eierstok zag en omdat er op de echo nog niks zichtbaar was. Achteraf heel normaal dus bij 4 weken en 4 dagen. Ik vroeg nog: weet je het heel zeker? Ja zei ze, anders zou ik dit niet zeggen.

Maar nu hebben wij inmiddels wel ervaren dat gyneacologen/verloskundigen ed wel vaker andere dingen zeggen en gezien onze vorige zwangerschap en nu dit weer hebben wij in het zkh gezegd met maar 1 arts verder te willen. Wij hebben dus nu ook een vaste gyn.

Ik zie dat jij al bijna 14 weken bent, super!

Share This Page