Ik vond het erg fijne eerste loopschoentjes voor mijn zoontje. Ze zijn stevig en hebben een flexibele zool. Mijn zoontje kon er goed op lopen en ze slijten ook niet zo snel als goedkopere schoentjes,
Volgens mij wel hoor! Zijn van leer, goed stevig! Bevallen ons heel goed, ze hebben nu zulke leuke meisjesschoenen!
Helaas zijn de meeste dr visser niet van goede pasvorm voor de voetjes van mijn dochtertje. Ik heb er een aantal gepast en ik kreeg ze lastig aan of dicht maar ik hoor verder alleen goede verhalen hoor
Persoonlijk vind ik het goede schoentjes voor kinderen die al goed kunnen lopen. Mijn dreumes heeft ook schoenen van Dr. Visser, maar pas sinds ze echt heel goed kon lopen. Ondanks de flex zool is de zool namelijk niet zo flexibel als schoenen van Shoesme ofzo dus als je kindje nog goed met leren om het voetje af te rollen, dan zou ik er nog niet voor kiezen. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk
Mee eens, niet zo flexibel als Shoesme Babyproof (allereerste schoentjes). Wel vergelijkbaar met Shoesme Extreme flex en Walkproof (als ze goed los lopen). Ze zijn van leer, goede stevige hiel, en flexibel waar je de tenen afwikkelt. Als ze goed aansluiten (niet te breed of te smal) prima schoenen
Idd. Wij hadden eerst andere schoentjes (Shoesme flex en Ecco voor de jongste). Daarna Dr Visser. Hier normale tot iets brede voetjes en zitten bij beide super. Helemaal voordelig met 2e halve prijs.
Ik vind de zolen van deze schoenen veel te stug. Van het 'afwikkelen' van de voet is nauwelijks sprake. Eigenlijk verbaast het me dat een 'dokter' hier z'n stempel op wil zetten. Hier komen ze er niet in.