Overtijd of iets anders aan de hand?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lyn23, 19 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyn23

Lyn23 Fanatiek lid

6 nov 2019
    1.003
    602
    113
    Vrouw
    Ik heb best een regelmatige cyclus. Meestal 29 of 30 dagen met een enkeke uitschieter van 33 dagen.
    Mijn man ik zijn alweer 9 rondes verder (na een pauze, daarvoor ook al tevergeefs geprobeerd). Nu zit ik vandaag op dag 35 en als ik mijn ei goed gevoeld heb is dat 5 dagen, bijna 6 overtijd.

Ik gebruik al maanden ovulatietesten, maar deze ronde dus net niet, omdat ik t wat los wilde laten. Ik ben dus niet 100% zeker van mijn ei.

Ik heb gisteren nog een test gedaan, die was spierwit, maar ik heb ook niet t gevoel dat ik ongesteld ga worden.

Ik ben erg bang voor verklevingen, cystes of vroege overgang.
    Heeft iemand dit wel eens gehad? Zoveel dagen overtijd en negatieve test? En wat was dan de reden?

2. Lara123

Lara123 Actief lid

27 okt 2013
    161
    43
    28
    Noord-Holland
    Ik ben nu weer een aantal maanden echt goed regelmatig, maar heb op een gegeven moment een maand of 8 echt onregelmatige cyclussen gehad waarbij ik dan weer na 26 dagen en dan pas weer na 35 of 38 ongesteld werd. Nog niet bezig met weer zwanger worden, maar houd het wel altijd bij dus het viel op(uiteraard wel testen voor de zekerheid gedaan omdat ik dit niet gewend was van mijn lijf). En nu opeens weer netjes elke 28 dagen.

3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Je kan ook een keer geen eisprong hebben, dat ie te lang door groeit en dus niet springt of geen mooie vorm heeft. Gebeurt vrijwel bij elke vrouw wel een keer, dan word je later ongesteld en dan verdwijnt de eicel vanzelf.

Als het goed is heb ik dat sowieso 1 keer gehad, bloedttesten gaven aan dat er iets gebeurde qua eigroei maar progestron steeg niet en had geen eisprong gehad. werd bij cd 38 ongesteld. Kan gebeuren :)

Daarna was t weer normaal iig en was de ronde erna zwanger van de eerste

Deel Deze Pagina