Hoi hoi, Wij hebben 6 aug de sleutel van ons nieuwe appartement, heel erg leuk natuurlijk, maar we moeten er dus binnen 2 weken inzitten. Ik ben dan 37 weken als we erin zitten, dus het zou net gaan. (met mijn 1e ben ik met 38 weken bevallen). We verhuizen naar een andere plaats, ik ga wel gewoon in de oude plaats in het ziekenhuis bevallen. Kan iemand mij vertellen of het consultatiebureau automatisch word ingelicht na bijschrijving van een kind bij de gemeente ? Zijn er nog meer zaken waar ik aan moet denken ? Ik heb de kraamzorg tegen die tijd ingelicht over de verhuizing, ook de zorgverzekring, en we moeten nog even inschrijven bij een nieuwe huisarts. Er zijn momenteel zoveel dingen waar ik aan moet denken dat ik het gevoel heb dat ik de helft vergeet.. Dus als iemand in hetzelfde schuitje heeft gezeten dan hoor ik dat graag. Groetjes
Nee, geen idee. Volgens mij gaat het consultatiebureau wel automatisch, maar toen wij verhuisden, onze oudste was toen al een heel aantal maanden heb ik het toch nog zelf gecheckt. Ik zou je ook adviseren om veel hulptroepen in te schakelen of een plan B te bedenken voor het geval je toch ineens 4 weken te vroeg bevalt of je echt niet meer uit de voeten kan tegen die tijd. Veel succes trouwens!