Aangezien ze toch over de 39gr koorts heeft zou ik zsm een goede arts raadplegen! Sterkte en beterschap....rot vakantie zo.
Het lijkt erg op zonneallergie maar in cpmbinatie met koorts zou ik ook zsm naar een arts gaan! Er zitten hier geen doktoren op zp en het gaat hier om.een klein kindje met koorts! zonneallergie kun je ook gewoon van de warmte krijgen. Dus dat ze.niet of weinig in de zon zit en goed is ingesmeerd heeft hier totaal niets mee te maken!!
Is het geen eczeem gecombineerd met hand mond en voetziekte? Mijn oudste kreeg dat ook op vakantie toen (Mallorca.) Hij kreeg daar ook hoge koorts van en bultjes zo groot als speldenkopjes (soort puistjes, rode stippen) op handen, voeten en rond en in zijn mond.
We zijn met ambulance naar zh gegaan en is mond/hand/voet ziekte dus Blijft 7 dagen besmettelijk dus ik weet niet hoe we dat moeten doen want ze kan dan geen bad geen speeltuin..
Wat sneu in je vakantie!! Heeft ze ook blaren in de mond dan? Hier zag MHV-ziekte er heel anders uit? Beterschap!
Arts zei niets over blaren in mond wel dat het iets rood was. Ze wil indd niets eten enkel pap gegeten ochtend en wat koekjes. Drinken ook niet al gauw... Hoe zag dat dan uit bij je? Ik weet het niet ziet zo erg uit... Alle lichaam behalve op romp dan is het kleine rode pukkeltjes erg klein, dan handen, armen, voeten, knie, rond mond met rode blaasjes.. Ze kan niet eens lopen Bekijk bijlage 418990
Wat naar! En net nu in de vakantie Beterschap voor je meisje. Hoop dat ze zich snel weer wat beter voelt.
ach jeetje wat erg voor je meisje (en voor jullie ook natuurlijk want je voeld je zo machteloos) niks ergers dan jeuk pfff. moet ze in het ziekenhuis verblijven? of mag ze wel met jullie mee? heel veel sterkte