Stijn had vanmorgen een aantal vlekken in zijn gezicht. Het leken eerst wel bultjes, maar dat was het niet. Zijn huid was gewoon glad. Na zijn fles in zijn wipstoel gezet en daarna moest hij flink spugen. Alles zat onder. Toen ik hem naar het kdv bracht had hij weer gespuugd. Zijn voetenzak zat zelfs helemaal onder. Hij is eigenlijk niet ziek of zo. Ja wel verkouden, maar niet echt ziek ervan. Wel heeft hij een koemelkallergie en zijn we begonnen met het geven van fruit. Gisteren heeft hij 1 klein hapje van banaan op. Maar goed dat was gisterenochtend en vanmorgen had hij pas die uitslag en dat spugen. Dus voor een reactie op het fruit vind ik het wel erg laat. Of kan dat wel? Heeft er iemand een idee wat het kan zijn?
Kan het geen buikgriep zijn? Het schijnt te heersen namelijk. Wel sneu hoor! Hoop dat je mannetje zich snel weer beter voelt
De uitslag kan wel een reactie erop zijn, dat kan direct ontstaan, maar ook later. Alleen het spugen lijkt mij dat dit direct is. Of de fles is hem gewoon verkeerd gevallen?