Hallo meiden, Sinds week 15 van mijn zwangerschap heb ik ontzetten veel uitslag soort bultjes op mijn beiden wangen het zijn geen pukkels of puisten ik vindt het verschrikkkelijk,terwijl mijn vriend zo iets heeft het staat wel lief Het lijk erop dat ze ook niet weg gaan . Wie heeft dit ook of heeft er iemand tips?
Hoihoi Ik begin het vanaf deze week ook te krijgen.. heel vervelend maar ik weet niet hoe je het kan verhelpen ik maak mijn gezicht gewoon heel vaak schoon en zorg dat het niet te droog word..
Bepanten zalf erop smeren! Ik had het ook heel erg...na 3 dagen was het weg! Echt ideaal spul is dat!
Hoi hoi Ik hou mijn gezicht ook schoon en gebruik ook geen make up dus daar kan het niet aan liggen !!!
Ik had het een paar weken geleden ook ineens. Kan zwangerschapseczeem zijn. Ben toen minder heet gaan douchen en met Neutral creme gaan smeren. Inmiddels is het weg. Een andere parfumvrije creme kan natuurlijk ook. Niet aan krabben iig! Je huid teveel schoonmaken is ook niet goed! Als het echt vervelend wordt zou ik ff langs de HA gaan.
Hoi roodje Het ligt echt niet aan creme 's want ik smeer niks in mijn gezicht enkel op mijn borsten en buik en warm douche doe ik ook al niet .. maar als het volgende week nog niet weg is ga ik even langs de ha
Het is juist aan te raden om wel met een vette (parfumvrije) creme te smeren! Daar is de uitslag bij mij van weg gegaan!
ik herken het heb het ook was bij mij zwangerschapseczeem ben naar de dokter gegaan hij heeft zalf voorgeschreven binnen 3 dagen al een stuk minder.
Ik heb ook sinds een week of 2 veel rode vlekken in mijn gezicht.. het zijn niet echt bultjes, je voelt het niet als je erover heen gaat. Het jeukt ook niet ofzo. Ik heb sinds mijn zwangerschap een erg droge huid (voorheen ook al wat maar niet zo), en volgens mij is het dat. Ben nog sterk op zoek naar producten die goed zijn voor mijn huid maar vind het niet zo. Kan ook enkel nog een vette BB cream op voor de droge huid (skin 79 gold) mijn andere make up geeft velletjes
Ik totaal geen droge huid meid want ik heb vette huid maar ik ga van de week even naar de ha wat vorige meiden hier in reacties geschreven hebben