Iedereen zegt altijd dat je zo geniet/moet genieten van je zwangerschap. Genieten jullie? Waarvan dan vooral?
Ik ben na de pretecho (15 weken) pas echt gaan genieten. Ik voelde me toen zeker genoeg van mijn zwangerschap en begon rond die periode ook onze uk te voelen. Daar geniet ik ontzettend van!
In het begin kon ik niet echt genieten was veelste bang dat het niet goed zou gaan.. Nu 32 weken en 1 dag zwanger en ik geniet ervan als ik mijn buik alle kanten op voel/zie gaan.. Verder eerlijk gezegd nergens van.. Zwanger zijn is iets moois en groeit een mooie mannetje in me maar van mij mag de tijd wel veel sneller gaan
Ik ben nu 7.2 weken zwanger, maar ik kan er echt niet van genieten want ik voel echt helemaal niks. Geen hoofdpijn, niet misselijk, geen gevoelige borsten etc.. Echt helemaal niks Ik mag pas over 3 weken een echo, zolang ga ik het echt niet trekken.
Omdat het dubbel plaatsen van berichten niet is toegestaan wordt deze gesloten. Andere bericht: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/433041-genieten-zwangerschap.html Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl