Vanaf wanneer is het leuk om een gewone pop aan te schaffen? Geen virtuele pop en niet met haar enzo, gewoon een basic pop .
Hier de oudste vanaf een jaar, de middelste iets eerder en de jongste vanaf dat ze kon zitten en kruipen met een maand of 9. Pop in en uit de poppenwagen, knuffels/kusjes, speen in en uit en vooral veel mee rondsjouwen. Maar dat ziet ze de andere twee natuurlijk ook doen
Voor de oudste kregen we met 6 maanden een pop als verlaat kraamkadootje. Ik dacht eerst: wat moet ze daar nou mee? Maar binnen no time was het haar favoriet en lag/zat ze steeds te knuffelen met die pop de jongste begon er al eerder naar om te kijken
hier kreeg ze met de kerst een pop toen was ze 13 maanden, ze speelt er elke dag wel mee, knuffelen en ze neemt de pop mee op de bank enzo.
Bij ons ook met anderhalf. Heel leuk is dat. Ze benoemt het hele gezicht 'oog', 'oor', 'neus', etc. en geeft de pop kusjes.
Mijn dochtertje kreeg er eentje voor sinterklaas, ze was toen anderhalf. Meteen een succes, vooral het flesje wat erbij zit. Pop krijgt drinken, pop moet slapen... Pop moet huilen en dan gaat zij troosten, echt heel schattig.. Pop kleertjes aan en uit doen gaat alleen nog niet dus dat mag mama doen
Hier vanaf een jaar, ze speelt er al een tijd elke dag mee! Ik hen wel een zachte pop voor haar (die van de ikea)
De oudste doet er nog steeds nauwelijks iets mee de jongste vind m meteen al leuk! Volgens mij 'moet het erin zitten' ofzo haha.
Mijn dochter kreeg er een van sinterklaas bij oma, ze was toen 7 maanden. Het is een stoffen pop met kunststof hoofd, handjes en voetjes en haar van draadjes. Ze vindt hem erg leuk! Vooral veel naar lachen, mee knuffelen, voelen aan gezichtje en haren, mee gooien...
Ik heb mijn dochter een stoffen pop van Haba gegeven voor Sinterklaas. Ze was toen 9 maanden. Ze vond de pop wel leuk, maar wist nog niet echt wat ze er mee aan moest. Zei heel hard 'die' tegen de pop en ging weer verder spelen met haar little people trein. Nu heeft ze afgelopen zaterdag voor haar verjaardag een poppenwagen/loopwagen gekregen en het lijkt wel of het 'kwartje' is gevallen. Nu is het pop in de wagen, uit de wagen en ze neemt de pop het hele huis door. Ze is nog te jong voor rollenspel, maar er mee slepen en gooien is ook leuk.
Nou.. hier heeft ze er een gekregen toen ze 1 werd.. dat was toen best wel even leuk.. Daarna af en toe even mee gelopen maar toen was t niet meer interessant .. tegenwoordig ligt de pop in een poppenwagen, en die wagen gaat af en toe wel eens de kamer door.. maar de pop wordt vaak op de grond gesmeten
Hier ook een pop met een jaar. Een hele mooie zachte. Ze snapte er niet veel van. Ze slaapt ermee, ze is nu 1,5 jaar en knuffelt er nu veel mee. Ook heeft ze een klein babypopje gekregen, daar sjouwt ze veel mee rond. Het is steeds 'baby, baby'. Dus ja ik denk ergens tussen de 1 en 1,5 jaar.
Mijn dochter speelt er mee sinds ze een maand of tien was. Groot, klein, hard of zacht maakt niet uit.
nog voor ze een jaar werd waren de poppen favoriet bij dr, nu is ze 2.5 en speelt nog hele dagen met poppen <3
Dochter was bijna twee toen ze een broertje kreeg en een pop, haar eigen baby. Daar heeft ze niet veel naar omgekeken en nog steeds niet.